مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

فروش سیم کارت دائمی جوانان

خرید سیمکارت

فروش سیم کارت دائمی جوانان طرحی دیگر ازاپراتور همراه اول برای متقاضیان خرید سیم کارت های این اپراتور می باشد. این طرح از 16 دی ماه برای جوانان 18 تا 25 سال که تا کنون سیم کارت دائمی همراه اول به نامشان نبوده، سیمکارت دائمی همراه اول با 50 درصد تخفیف به قیمت 80 هزار تومان و بسته اینترنت 10 گیگابایتی 1 ماهه ارائه شد.

از مزایای این طرح می توان به موارد زیر اشاره داشت:

در طرح فروش سیمکارت دائمی جوانان ، با خرید سیم‌کارت دائمی می توانید ضمن بهره مندی از تخفیف قیمت سیم کارت، ازبسته خوش آمد اینترنت 10 گیگابایتی یکماهه علاوه بر بسته های خوش آمد فعلی سیم کارت دائمی استفاده نمایید.

متقاضیان می توانند برای خرید این سیمکارت ها به روش های زیر عمل کنند.

  • متقاضیانی که پیش از این مشترک هیچ یک از اپراتورها نبوده اند (تاکنون سیم کارت به نام آنها نبوده است) از طریق مراجعه به فروش گاه ها و نمایندگی های همراه اول با ارائه کارت ملی می توانند سیم کارت را دریافت نمایند.
  • متقاضیانی که در حال حاضر حداقل مشترک یکی از اپراتورها هستند (حداقل یک سیم کارت دارند) از طریق مراجعه به فروشگاه ها ،   و   و یا نشانی اینترنتی   با ارائه کارت ملی می توانند سیم کارت را دریافت نمایند.

۱۴۰۰/۲/۱۴

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت