مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

جشنواره ویژه رمضانی رایتل

فروش سیم کارت

خرید سیم کارت های رایتل در جشنواره رمضانی برای مشترکین سیمکارت های این اپراتور برگزار شد.  اپراتور رایتل به عنوان یکی از اپراتور های دیگر در کشور نیز برای مشترکان  سیم‌کارت های خود اقدام به برگزاری جشنواره ویژه رمضانی کرده است . اپراتور رایتل در ماه مبارک رمضان هدایای ویژه ای برای مشترکین سیم کارت های خود در نظر گرفته است .

بر همین اساس تمام مشترکینی که سیم کارت های این اپراتور را دارند می توانند با انجام هر تراکنش مانند خرید بسته، پرداخت قبض و یا افزایش اعتبار از 25 فروردین تا 21 اردیبهشت 1400 یکی از برنده‌ های ‌ 60 اشتراک 6 ماهه نماوا یا فیلیمو به همراه بسته یک ‌ماهه 30 گیگا بایتی باشید ، در واقع کاربر با هر هزار تومان تراکنش 1 امتیاز دریافت خواهید کرد . مشترکین رایتل می توانند با انجام تراکنش های بیشتر ، شانس خود را برای دریافت جایزه افزایش بدهند . اپراتور رایتل از اپراتور های برتر در ایران است که در بلایای طبیعی پایداری شبکه خود را حفظ کرده است و دسترسی به خدمات خود را در هر زمان و در هر مکان برای کاربران خود ایجاد کرده است و همواره در تلاش است تا بتواند بهترین و متنوع ترین خدمات را در اختیار کاربران خود قرار دهد . اپراتور رایتل برای مشترکین "سیم کارت" های خود اپلیکیشن رایتل من را نیز ارائه داده است که کاربران "سیم کارت رایتل" می توانند از طریق آن به کلیه خدمات این اپراتور دسترسی داشته باشند .
در جشنواره رمضانی رایتل کاربران رایتل می توانند با کسب امتیاز در قرعه کشی ویژه رمضانی رایتل شرکت کنند و قرعه کشی ویژه رمضانی رایتل 23 ام اردیبهشت ماه مصادف با عید سعید فظر انجام خواهد شد . کاربارن رایتل که سیم کارت رایتل دارند هم سیم کارت رایتل اعتباری و هم سیم کارت دائمی  می توانند از طریق سامانه رایتل من و یا اپلیکیشن رایتل من امتیاز های خود را مشاهده کنند و کاربران توجه کنند که هر یک امتیاز در این قرعه کشی برای کاربر یک شانس محسوب می شود برای مثال اگر کاربری 10 امتیاز داشته باشد به این معنی است که 10 شانس در قرعه کشی دارد . کاربران توجه کنند که برای شرکت در قرعه کشی ویژه رمضان 1400 تا قبل از 21 اردیبهشت ماه فرصت دارند و تا قبل 21 اردیبهشت ماه باید عدد 1 را به شماره رایگان 204040 پیامک کنند تا بتوانند در این قرعه کشی شرکت کنند تا بتوانند یکی از برنده های خوش شانس 60 اشتراک 6 ماهه نماوا یا فیلیمو شوید .  

۱۴۰۰/۲/۶

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت