مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

خرید سیم کارت دائمی همراه اول به همراه هدایای ویژه

فروش سیم کارت

خرید سیم کارت همراه اول به همراه هدایای ویژه از این اپراتور یکی دیگر از طرحهای همراه اول برای جذب بیشتر متقاضیان سیمکارت می باشد. این اپراتور برای افرادی که قصد خرید سیم کارت دائمی را دارند، بسته‌هایی تحت عنوان بسته خوش‌آمد در نظر گرفته است. متقاضیان این سیم‌کارت ها می‌توانند به صورت حضوری با مراجعه به کلیه مراکز فروش سیمکارت  و ارائه خدمات همراه اول و یا از طریق فروشگاه آنلاین همراه اول نسبت به تهیه و خرید سیمکارت دائمی خود اقدام نمایند.

این هدیه شامل 30 گیگابایت اینترنت هدیه به مدت یک ماه، مکالمه با تعرفه نیم‌بها به مدت 6 ماه و ماهانه 100 عدد پیامک (انگلیسی و فارسی) هدیه به مدت 6 ماه می‌باشد که همراه اول برای مشترکان سیمکارت های خود در نطر گرفته است.
بعد ازخرید سیمکارت و در زمان فعالسازی سیم‌کارت‌‌های دائمی همراه اول، بسته اینترنت 30 گیگابایتی به صورت خودکار برای تمام مشترکین  به مدت 30 روز فعال می‌شود که مشترکین می‌توانند سایر بسته‌های این اپراتور را نیز هم‌ زمان با این بسته‌ی هدیه فعالسازی و استفاده کنند.

برای استعلام این بسته هدیه اینترنت 30 گیگابایتی نیاز است کد دستوری #10*100* را شماره گیری کنید و یا از پرتال و اپلیکیشن همراه من استفاده نمایید. همچنی در زمان استفاده از بسته مکالمه‌ی هدیه با تعرفه نیم‌بها درون شبکه و ثابت تا 6 ماه یعنی 180 روز پس از فعالسازی سیم کارت می‌باشد و مشترکین می‌توانند هم‌زمان این بسته را با بسته‌های مکالمه مدار فیروزه‌ای، هدیه تولد، شتاب در پرداخت، مکالمه همراهی و یا سایر بسته های مکالمه و ترکیبی که وجود دارد فعال نمایند. فقط دقت نمایید امکان فعالسازی طرح 399 و 299 همزمان با این طرح ممکن نیست.

برای استعلام این طرح نیاز است که دستوری #30*1000* را شماره‌گیری نمایید و یا از طریق پرتال و اپلیکیشن همراه‌من اقدام نمایید.

ماهانه 100 عدد پیامک (انگلیسی و فارسی) هدیه به مدت 6 ماه (ویژه دائمی‌ها)
بسته پیامک هدیه به صورت خودکار در 6 ماه متوالی و همزمان با فعالسازی سیم کارت، فعال می شود و امکان فعالسازی هم‌زمان این بسته با بسته پیامک همراهی و یا سایر بسته‌های پیامک و ترکیبی وجود دارد.

برای استعلام این بسته نیاز است کد دستوری #30*1000* را شماره‌گیری نمایید و یا از طریق پرتال و اپلیکیشن همراه من اقدام شود.

۱۴۰۰/۲/۱۱

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت