مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

خرید سیم کارت همراه اول اعتباری با 50% تخفیف

خرید سیمکارت

 سیم کارت های دائمی همراه اول اولین سیمکارت های موجود در بازار فروش سیم کارت بود که در بین سیم‌کارت ها سیم کارت همراه اول دائمی 0912 از سایر سیم کارت های همراه اول طرفداران بیشتری داشته و دارد. این  اپراتور علاوه بر سیم کارت همراه اول دائمی ، سیم کارت همراه اول اعتباری را برای کاربران خود در نظر گرفته است و کاربران می توانند با خرید سیم کارت همراه اول اعتباری از تخفیف ها و هدایای ویژه این اپراتور بزرگ بهره مند شوند .

کاربران می توانند با "خرید سیم کارتهمراه اول اعتباری از 24 گیگا بایت اینترنت همراه ، همراه اول به مدت 6 ماه بهره مند شوند . سیم کارت های اعتباری همراه اول تخفیف 50 درصدی داشته اند و کاربران می توانند از طریق    سایت shop.mci.ir به صورت رایگان خرید سیم کارت خود را انجام دهند و به صورت رایگان سیم کارت همراه اول خود را دریافت کنند . همراه اول در تلاش است تا خدمات متنوع و متفاوتی را به مشترکین سیم کارت های خود ارائه دهد و با ارائه اپلیکیشن همراه من سعی دارد که دسترسی به خدمات خود را اسان تر کند . کلیه مشترکین سیم کارت های همراه اول ، هم مشترکین سیم کارت همراه اول دائمی و هم مشترکین "سیم کارت همراه اول دائمی" می توانند اپلیکیشن همراه من را به صورت رایگان دانلود و نصب کنند و از طریق آن به راحتی به خدمات این اپراتور بزرگ دسترسی پیدا کنند .
همراه اول در سال های فعالیت خود دستاورد های زیادی داشته است که می توان به جایزه ملی شرکت تحول آفرین برتر در هفتمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات ، رتبه یک در بهره وری کل عوامل ارتباطات و مخابرات در بیست و دومین رتبه بندی شرکت های برتر ایران ، جایزه ملی فاب به دلیل ارائه محصول « پلتفرم ابری دسترسی چند گانه » در هفتمین همایش ملی ارزش آفرینی کسب و کارهای تعاملی و پلتفرم ها ، تندیس زرین « جایزه ملی مدیریت مالی ایران » در دهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران  ، لوح تقدیر در نشست همکاری های دو جانبه جمعیت هلال احمر و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، رتبه نخست « خدمات تلفن همراه » در ارزیابی و رتبه بندی اپراتور های ارتباطی ، تندیس زرین سر آمدی در هشتمین دوره آیین تقدیر از سر آمدان روابط عمومی ایران ، لوح « برتری در ارتباطات رسانه ای » در پانزدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی ، نشان « برتری در مسؤولیت اجتماعی » در پانزدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی اشاره کرد .

۱۳۹۹/۱۲/۱۶

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت