مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

سیمکارت های همراه اول به فناوری 5G تجهیز می شوند

خرید سیمکارت

سیمکارت های همراه اول تا پایان سال 99 به قابلیت 5G تجهیز شد. همراه اول اولین سایت خود را در مرداد ماه 99 راه اندازی کرده است ، همراه اول در مرداد ماه سال 99 با همکاری وزارت ارتباطات و ایرانسل اولین سایت خود را راه اندازی کرده است. فروش سیم کارت های 5 جی همراه اول در بازار در مرداد ماه سال قبل آغاز شد. این سیم کارت ها علاوه بر پهنای باند اینترننت پرسرعت تری دارد.

اینترنت این روز ها خصوصا به دلیل شیوع ویروس کرونا مهم ترین فناوری مورد استفاده است و فناوری نسل پنجم نیز جدید ترین فناوری همراه می باشد و اینترنت نسل پنجم با نسل های گذشته دارای تفاوت زیادی است . اینترنت نسل پنجم علاوه بر این که پهنای باند تلفن های همراه را گسترش می دهد ، شبکه های تلفن همراه را نیز افزایش می دهد . اینترنت نسل پنجم فوق العاده سرعت بالایی دارد و شاید الان گفتن این موضوع قابل فهم نباشد و هم چنین بی شک با رونمایی اینترنت نسل پنجم ، طیف گسترده ای از اختراعات که می تواند جامعه را هر چه بهتر به مدرنیسم سوق دهد ، به همراه آن اتفاق خواهد افتاد که تمامی آن ها نیازمند فناوری و تکنولوژی ای به نام اینترنت 5G هستند . "همراه اول" که یکی از اپراتور های بزرگ است به تازگی از برنامه 5G  خود خبر داده است . اعلام کرده است که نمونه آزمایشی و اولیه آن پس از مدت کوتاهی به کار خواهد افتاد . بنابراین کاربرانی که از سیم‌کارت همراه اول استفاده می کنند ، می‌ توانند به بهره مندی از اینترنت پر سرعت و خدمات دیجیتالی با کیفیت امیدوار باشند . اپراتور ایرانسل نیز که اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران است تا کنون سه سایت فناوری  5G را در ایران راه اندازی کرده است و اکنون همراه اول نیز مانند ایرانسل مجهز به شبکه اینترنتی  5G شده است و کاربرانی که "سیم کارت همراه اول" دارند می توانند از خدمات با کیفیت تری برخوردار شوند . اینترنت نسل پنجم یک پلتفرم یک پارچه است و توانایی بیشتری نسبت به 4g دارد . اینترنت نسل پنجم از طیف بهتری نسبت به نسل های قبلی برخوردار است . اینترنت نسل پنجم تاخیر بسیار کمتری نسبت به نسل قبلی دارد .

۱۴۰۰/۱/۱۲

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت