مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

فروش سیمکارت با برند اختصاصی توسط شاتل‌موبایل

فروش سیمکارت 

سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل به وسیله یک زیرساخت فنی مبتنی بر هوش مصنوعی و قابلیت اتصال خودکار به بهینه‌ترین شبکه در هر منطقه، بهترین پوشش شبکه‌های ۳G و ۴ G/LT را به طور خودکار و کاملاً هوشمند انتخاب می‌کند.برای نخستین بار در ایران، شاتل موبایل با استفاده از زیرساخت فنی نوآورانه خود، سیمکارت‌ هوشمند با برند اختصاصی به سازمان‌ها، شرکت‌ها، باشگاه‌ها و صاحبان برند ارائه می‌دهد.

اپراتور شاتل با پوشش سراسری ۳G و ۴G و آنتن‌دهی هوشمند، در قالب قراردادهای B۲B و B۲B۲C با سازمان‌ها، شرکت‌ها، صاحبان برند، کانون‌های هواداری و باشگاه‌های ورزشی، به آن‌ها امکان می‌دهد تا بدون نیاز به زیرساخت‌ها و پروانه‌های لازم، سیم کارت هوشمند و شبکه موبایل اختصاصی با برند خود را داشته باشند.

 

بر اساس این گزارش، شاتل موبایل بنا به درخواست متقاضیان، خدمات مخابراتی اختصاصی برای برند یا سازمان موردنظر ارائه داده تا با توجه به نیازهای خود بتوانند سیم‌کارت با نام تجاری خود را در اختیار کاربران، کارکنان، مشتریان و یا هواداران خود قرار دهند. از جمله این امکانات می‌توان به سیم‌کارت با برند اختصاصی، تبدیل نام شبکه به نام برند بدون نیاز به زیرساخت فنی و شبکه، ایجاد بسته‌های دلخواه، اپلیکیشن و پنل‌های اختصاصی مدیریت حساب سیم‌کارت، تخصیص رنج شماره اختصاصی، امکان ایجاد کد USSD اختصاصی با خدمات سفارشی سازی شده، ابزار احراز هویت سازمانی، دسترسی به شبکه امن، بسته های اینترنت و اینترانت سازمانی و هواداری، کانال ارتباطی موثر و متمایز با کاربران و مشتریان و بسیاری امکانات دیگر اشاره کرد.

۱۳۹۹/۵/۱۱

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت