مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

سیم کارت های معیوب همراه اول را تعویض کنید

خرید سیمکارت

خرید سیم کارت ارزان و قسطی از اپراتور اول کشور ، افراد زیادی را به سمت خرید از این اپراتور سوق داده است. اپراتور بزرگ همراه اول یکی از برترین و بهترین اپراتورهای سیم کارت تلفن همراه در کشور می باشد که در طول دوره فعالیت خود به موفقیتهای چشمگیری دست یافته است. فروش سیم کارت به صورت اقساطی یکی از بهترین اقداماتی است که این اپراتور در راستای اهداف بلند مدت خود انجام داده است. در واقع با توجه به تمایل افراد به  خرید سیمکارت رند این اپراتور نیز یکی از موفقیت های پرشور این اپراتور تلقی می شود.

نکته ای که امروز تصمیم گرفتیم تا به بررسی آن بپردازیم مربوط به تعویض سیمکارت اپراتور همراه اول می باشد.در واقع همراه اول امکانی را فراهم کرده است که مشترکین تلفن همراه در صورت معیوب شدن سیم‌کارت و همچنین عدم امکان استفاده از آن و یا درصورت مشاهده پیغامInsert Simcard یا Card rejected، قادر خواهند بود با  مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی تقاضای تعویض سیم کارت نموده و سیم کارت جدید خود را دریافت نمایند.برای این کار باید شرایط مربوط به دریافت سیم کارت تعویضی را داشته باشید. این شرایط شامل مراحل زیر می باشند:

 حضور مالک تلفن همراه یا وکیل قانونی او

 تکمیل و امضای فرم در خواست

 ارائه اصل و تصویر کارت ملی

 ارائه اصل وکالتنامه و تصویر آن در صورت مراجعه وکیل قانونی

 ارائه اصل قبض پرداختی دوره آخر

در ادامه لازم به ذکر است که مشترکین تلفن همراه که سیم کارت آنها قدیمی می باشد و تمایل به تعویض سیم کارت دارند می توانند به راحتی با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات ارتباطب اقدامات لازم برای دریافت سیم کارت جدید خود را انجام دهند.

همچنین باید دقت داشته باشید، در صورتی که مشترک شماره PIN (Personal Identity Number) خود را اشتباه وارد نماید، پس از 3 بار تکرار، سیم کارت قفل شده و برای فعالسازی مجدد نیاز به وارد نمودن کد 8 رقمی PUK UnblockingKey) Personal) می باشد که در صورت وارد کردن اشتباهی کد PUK ، تا سه بار سیم کارت  سوخته و غیر قابل استفاده خواهد شد.

در نظر داشته باشید که کد PUK، درج شده روی بدنه سیم کارت کد محرمانه سیم کارت بوده و به هیچ عنوان قابل تغییر نمی باشد. از اینرو در صورت مفقود شدن  این کد تنها به مالک تلفن همراه قابل ارائه خواهد بود.

تعویض سیم کارت درساعات غیراداری و روزهای تعطیل در بعضی از مراکز تلفن ثابت و امور مشترکین این اپراتورها در کلان شهر تهران و و سایر استانها قابل انجام می باشد.

شما همچنین می توانید به راحتی برای دریافت سیم کارت نسل چهارم (USIM) ، به فروشگاه های زنجیره ای همراه اول ، دفاتر خدمات ارتباطی و همچنین مراکز تلفن ثابت  مراجعه نموده و سیم کارت یوسیم خود را دریافت نمائید.

۱۳۹۹/۵/۹

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت