مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

فروش سیم کارت ها لاکچری

 خرید سیمکارت­

و فروش سیمکارت در بازار دچار نوسان قیمت بسیاری شده است.غلامحسین اظهری - فعال صنفی بازار تلفن همراه از آخرین وضعیت قیمتی سیم­کارت ها در بازار خرید و فروش سیم کارت خبر داد و گفت: حوزه سیم کارت‌ های دائمی و معمولی با پیش شماره ۰۹۱۲ با کد یک از سه میلیون و ۶۰۰ هزار تومان شروع و تا پنج میلیون و ۲۰۰ هزار تومان نیز قیمت دارند. در همین رده شماره‌ای کدهای ۱۷۷ با سه میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، ۱۳۰ با چهار میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، ۱۱۴ با پنج میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و ۱۱۵، پنج میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است. البته اینها مربوط به شماره‌های عادی و معمولی است، اما برای شماره‌های استثنایی و اصطلاحا رند بعضی خطوط حتی با قیمت‌های ۵۰۰ میلیون و یک میلیارد تومان هم به فروش رفته است­!

به نظر می‌رسد برخی اوقات خود شرکت‌های مرجع ارائه سیم‌کارت‌ ها هم به این مساله دامن می زنند. اینکه برای ارائه برخی شماره‌های رند به مشتریان مزایده برگزار شود خود به تنهایی می تواند عاملی برای مشروعیت بخشیدن به انگیزه برخی ها برای خرید گران‌تر سیم کارت‌های رند باشد.

افشار فروتن - فعال صنفی حوزه بازارهای سیم کارت موبایل - هم با بیان این که قیمت گران‌ یک سیم‌کارت هیچ مزیت کارکردی بیشتری ندارد، گفت: قطع ارائه سیم‌کارت‌های با کدهای قدیمی‌تر باعث شد تا تقاضا برای استفاده از این سیم‌کارت‌ها بیشتر و قیمت آنها گران‌تر شود. تقاضا نیز متاثر از مباحث تجملاتی و حتی بورسی سیم‌کارت‌های تلفن همراه است.

این فعال صنفی بازار سیم‌کارت با بیان این‌که بعد از دوره‌ای، اپراتورهای تلفن همراه نیز به این تب بازار دامن زدند، گفت: زمانی که برای اولین‌بار یکی از اپراتورهای اصلی ارائه دهنده سیم‌کارت به برگزاری مزایده برای فروش سیم‌کارت‌های اصطلاحا "رند" خود اقدام کرد، افزایش قیمت سیم‌کارت‌های رند شکلی رسمی‌ به خود گرفت و تثبیت شد.

۱۳۹۹/۴/۲۸

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت