مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

خرید سیم کارت از مراکز معتبر

 خرید سیم کارت

خرید سیم کارت های همراه اول فقط از درگاه های معتبر فروش سیم کارت امکان پذیر است. متقاضیان این سیم کارت می توانند با مراجعه به دفاتر معتبر فروش  سیم‌کارت اقدام به تهیه سیمکارت کنند. به تازگی دیده شده، افرادی از طریق تلفن ثابت در تماس با مشترکین اپراتور، خرید سیمکارت این شرکت را با یک شماره مشابه و قیمتی بالاتر از قیمت مصوب و با شرایط بسیار ویژه، پیشنهاد می دهند که اغلب از خریداران کلاهبرداری شده و پس از فروش، فروشنده پاسخگو نیست. این در حالی است که اپراتور اول فقط از طریق درگاه های رسمی فروش خود، اقدام به واگذاری و فروش سیمکارت می کند.

اپراتور اول در اطلاعیه خود تأکید کرده، فروشندگان مذکور رابطه ای با این اپراتور نداشته و مشترکین نباید به اعتبار اپراتور اول، به آنها اعتماد کنند.

همچنین این شرکت  تصریح کرده است، مشترکین برای خرید سیم کارت می توانند از طریق فروشگاه های زنجیره ای این اپراتور ، دفاتر خدمات مشترکین و پرتال mci.ir بخش «ثبت نام گلچین» به نشانی sim.mci.ir، اقدام به خرید سیم کارت با قیمت مصوب کنند.

گفتنی است سامانه فروش تلفنی اپراتور اول، فقط شامل فروش مودم، دانگل، گوشی تلفن همراه و محصولات نوترینو است و سفارش، خرید و تحویل محصولات اپراتور اول، در درب منزل فقط با ارسال یک پیامک رایگان به سرشماره ۸۰۱۸ صورت می پذیرد؛ به این صورت که پس از ارسال پیامک به سرشماره مذکور، از شماره ۰۹۱۲۹۹۹۹۰۰۰ با مشترک تماس گرفته و خرید محصول انجام می شود.

منبع: روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران

۱۳۹۹/۵/۳

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت