مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

سیم کارت های همراه اول عیدی دریافت کردند

خرید سیم کارت

سیم‌کارت های همراه اول به مناسبت عید مبعث عیدی دریافت کردند. این اپراتور در تاریخ 21 اسفند ماه 1399 به کلیه مشترکین سیمکارت های خود بسته اینترنت هدیه داد. همراه اول اولین و بزرگ ترین اپراتور در ایران است و این اپراتور در تلاش است برای بالابردن فروش سیم کارت های خود در بازار بهترین و متنوع ترین خدمات را به مشترکین سیم کارت های خود ارائه دهد ، این اپراتور اولین اپراتور در کشور است که فعالیت خود را آغاز کرده است .

مشترکین سیم کارت همراه اول دائمی و سیم کارت همراه اول اعتباری و سیم کارت انارستان می توانند به صورت رایگان بسته اینترنت هدیه 3 گیگا بایتی را که ویژه محتوای داخلی می باشد را تا تاریخ 21 اسفند ماه فعال کنند . این بسته از تاریخ 16 اسفند لغایت 21 اسفند از طریق شماره‌ گیری کد * 100 * 67 # برای مشترکین "سیم کارت همراه اول دائمی" و سیمکارت همراه اول اعتباری و شماره‌ گیری کد * 100 * 6671 # برای مشترکین انارستان قابل فعال سازی است . صرف نظر از زمان فعال سازی بسته در این بازه ، مهلت استفاده از بسته تا پایان روز 21 اسفند خواهد بود . استعلام این بسته از طریق درگاه * 100 * 10 # امکان پذیر است .
مشترکین سیم کارت همراه اول دائمی و اعتباری توجه کنند که امکان فعال سازی هم زمان این بسته با کلیه بسته‌ های اینترنت ، مکالمه و ترکیبی وجود دارد . با توجه به این که بسته فقط دارای ترافیک داخلی است ، لذا در صورتی که مشترک مصرف بین الملل داشته باشد ، مصرف بین الملل ایشان از سایر بسته‌ های فعال بوده و در صورت نداشتن بسته و فعال بودن سرویس تعرفه آزاد ، با نرخ تعرفه آزاد محاسبه خواهد شد . در صورت استفاده از نرم افزارهای تغییر دهنده IP مانند فیلتر شکن ، امکان تشخیص ترافیک داخلی وجود نداشته و مصرف از بسته‌ های دیگر محاسبه خواهد شد . در صورت نداشتن بسته و فعال بودن سرویس تعرفه آزاد ، با نرخ تعرفه آزاد محاسبه خواهد شد .

۱۳۹۹/۱۲/۲۶

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت