مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

فروش سیم کارت همراه اول دائمی

فروش سیم کارت

سیم کارت های دائمی و سیمکارت اعتباری همراه اول در بازارخرید سیم کارت طرفداران بسیاری دارد که در مقاله می خواهیم به تعرفه ارائه خدمات  سیم‌کارت های همراه اول دائمی بپردازیم .

اپراتور اول کشور در تعرفه مکالمه برای مشترکین سیمکارت های خود ، اقدام به یکسان‌ سازی تعرفه‌ های مکالمه نموده است و بر اساس این طرح ، تعرفه مکالمه پایه ( آزاد ) برای کلیه تماس‌ های داخل و خارج از شبکه همراه اول یکسان است. تاریخ اجرای طرح یکسان ‌سازی تعرفه‌ همراه اول از اول مهر ماه سال 1397 شروع شده است و این طرح هم زمان برای مشترکین دائمی و اعتباری سیم کارت همراه اول اعمال می‌ گردد . یعنی بر اساس این طرح یکسان سازی تعرفه مکالمه همراه اول دائمی به تلفن ثابت ، همراه اول دائمی به همراه اول و همراه اول دائمی به ایرانسل یا رایتل هر دقیقه 599 ریال است . این طرح نیاز به فعال سازی ندارد و برای تمام مشترکین همراه اول چه دائمی و چه اعتباری به صورت پیش فرض فعال است و مشترک نیاز نیست که هیچ اقدامی در خصوص فعال سازی و یا غیر فال سازی این طرح انجام دهد و بر این اساس تعرفه مکالمات بین الملل همانند قبل است و هیچ گونه تغییری در آن اتفاق نیوفتاده است . اپراتور همراه اول تعرفه پیامک را نیز برای کاربران خود در نظر گرفته است و تعرفه پیام کوتاه فارسی 89 ریال به ازای هر پارت است و تعرفه پیام کوتاه انگلیسی 222 ریال به ازای هر پارت است . اپراتور همراه اول برای خدماتی که که به مشترکین خود ارائه می دهد نیز تعرفه های مشخصی اعلام کرده است و یک سری از خدمات ارائه شده توسط این اپراتور برای مشترکین همراه اول به صورت رایگان است برای مثال دریافت ریز مکالمات ، قطع مفقودی ، قطع و وصل به تقاضای مشترک ، تغییر آدرس ، قطع محدودیت مکالمه ، وصل مفقودی ، فعال سازی اینترنت همراه اول و ... به صورت کاملا رایگان توسط اپراتور همراه اول برای مشترک انجام می شود .
همراه اول تعرفه عادی اینترنت نوترینو را نیز برای مشترکین که سیم کارت دائمی همراه اول دارند را نیز مشخص کرده است ، اول تعرفه هر کیلو بایت تبادل اطلاعات برای مشترک سیم کارت دائمی همراه اول 0.4 ریال است و تعرفه هر کیلو بایت تبادل اطلاعات در سایت های منتخب داخلی 0.2 ریال است . همراه اول ، اولین و برترین اپراتور در کشور است و تا حد بسیار زیادی مورد اعتماد مشترکین است .  

۱۳۹۹/۱۲/۲۴

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت