مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

سیم کارت های همراه اول از ستاره اول غافل نشوید

خرید سیم کارت

سیم کارت های همراه اول اولین سیمکارت هایی بودند که در بازار فروش سیم کارت در دسترس مردم قرار گرفتند. اپراتور همراه اول باتوجه به رقابت بین دیگر اپراتورهای فعال در کشور در جذب مشتری، طرح های تشویقی زیادی برای متقاضیان سیم‌کارتهای ود در نظر گرفته است. به عنوان نمونه یکی از این طرح ها ستاره اول می باشد.

بر اساس این طرح  مشترکین همراه اول می توانند شارژ همراه اول خریداری کنند و یا برای مشترک دیگری شارژ  تهیه کنند.  راحت ترین درگاه که همراه اول برای کاربران خود برای خرید شارژ در نظر گرفته است # 1 * می باشد. امکان شارژ عادی و شارژ شگفت انگیز نیز برای کاربران همراه اول وجود دارند . در واقع بر اساس این طرح کلیه مشترکینی که   دارند می توانند ، از خدمات موجود در این طرحبهره مند شوند

به موجب این  طرح مشترکین "سیم کارت همراه اول اعتباری" و دائمی همراه اول، با شماره گیری کد دستوری * 1 #  همراه اول برای خود و یا مشترک اعتباری دیگر شارژ تهیه می کنند. در واقع مشترکین سیم کارت دائمی می توانند برای مشترکین سیمکارت های اعتباری خریداری و هدیه نمایند . این طرح از تابستان سال 1394 اجرا شد و تا اطلاعیه بعدی فعال است . در واقع مشترکینی که "سیم کارت همراه اول" دارند ، می توانند با شماره گیری کد دستوری # 1 * از سیم کارت خود نسبت به خرید و فعال سازی بسته مکالمه ، خرید شارژ ، پرداخت قبض ، خرید اینترنت و رومینگ و ... اقدام کنند . روش پرداخت به این صورت است که پس از درخواست خرید شارژ از جانب مشترک ، مشترک به درگاه بانک اتصال یافته و می تواند با ارسال شماره کارت شتاب و رمز دوم ، پرداخت خود را انجام دهد . در صورتی که مشترک اقدام به خرید شارژ نماید ، اعتبار مشترک مستقیماً افزایش می یابد . بدین معنی که نیازی به ارسال پین در این روش توسط مشترک نمی باشد . شماره های افراد دیگری که از سوی هر مشترک اعلام می گردد ، در صورت تائید مشترک برای خرید های بعدی وی ثبت می شود . در صورتی که مشترک برای خرید شارژ اقدام نماید ، مبلغ فعلی شارژ مشترک بررسی می شود . اگر مبلغ به اندازه ای باشد که با خرید جدید ، اعتبار مشترک بیش از 200 هزار تومان شود ، از خرید شارژ جلوگیری شده و مراتب طی پیامک به مشترک اعلام می شود . در صورت موفق بودن عملیات خرید شارژ ، افزایش شارژ از طریق USSD و پیامک به مشترک اعلام می شود . در صورت عدم موفقیت نیز نتیجه به مشترک اعلام می گردد .

۱۳۹۹/۱۰/۲۹

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت