مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

سیم کارت همراه اول بخر،شارژ وفاداری جایزه ببر

فروش سیم کارت

خرید سیم کارت های همراه اول و استفاده ازطرح های متنوع این اپراتور مدت هاست کاربران زیادی را به خود جذب کرده است. سیمکارت های همراه اول این بار می توانند ازطرح شارژ وفاداری استفاده کنند. این اپراتور برای مشترکین خود هدیه وفاداری در نظر گرفته است .

مشترکین سیم کارت های همراه اول اعتباری  می توانند از این هدیه استفاده کنند . همراه اول برای مشترکین خود که سیم‌کارت همراه اول دارند با توجه به سال هایی که جزو مشترکین این اپراتور هر سال هدیه ای در نظر گرفته است .  همراه اول برای مشترکین خود که "سیم کارت همراه اول اعتباری" دارند ، یک درصد شارژ بیشتر به ازای هر سال همراهی در هر بار شارژ ، در نظر می گیرد و به عنوان شارژ وفاداری به مشترکین خود اهدا می کند .

این طرح برای همراه اولی ها از تاریخ 5 مهر ماه سال 1392 شروع شده است و کسانی مشمول استفاده از این طرح می شوند که "سیم کارت همراه اول" اعتباری داشته باشند و این مشترکین اعتباری حداقل یک سال مشترک همراه اول بوده باشند . در واقع به این معنا است که مشترکین سیم کارت اعتباری که یک سال و یا بیشتر از یک سال از فعال سازی "سیم کارت" شان می گذرد و یا یک سال و یا بیشتر از یک سال از تغییر نام سیم کارت شان می گذرد ، شامل این طرح می شوند و می توانند از این طرح استفاده کنند .  
مشترکین سیم کارت همراه اول برای دریافت این هدیه شارژ وفا داری می بایست رمز شارژ خود را با کد دستوری * 10 * 122 * PIN #  وارد کنند و مدت زمان اعتبار هدیه شارژ وفاداری فارغ از مبلغ شارژ پین 6 ماه می باشد .

۱۳۹۹/۱۱/۱۵

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت