مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

سیم کارت های همراه اول بسته هدیه دریافت می کنند

خرید سیم کارت 

سیم کارت های همراه اول به مناسبت دهه فجر به مشترکان سیمکارت های خودبسته اینترنت هدیه می دهد.  همراه اول اولین و بزرگ ترین اپراتور در کشور می باشد که می توان گفت اولین اپراتوری است که در ایران شروع به فعالیت کرده است و همواره در تلاش است برای بیشتر شدن فروش سیم کارت های خود بهترین خدمات را به مشترکین سیم کارت های خود ارائه دهد .

اپراتور "همراه اول" همیشه با توجه به مناسبت و رویداد برای مشترکین سیم‌کارت همراه اول خود هدایایی ویژه ارائه می دهد و حالا برای مشترکین خود در دهه فجر بسته اینترنت رایگان در نظر گرفته است که کلیه مشترکین همراه اول هم مشترکین سیم کارت همراه اول اعتباری و هم مشترکین "سیم کارت همراه اولدائمی می توانند اقدام به فعال سازی و دریافت هدیه دهه فجر کنند .
همراه اول ضمن تبریک سال روز پیروزی انقلاب اسلامی اعلام کرد : کلیه مشترکین "سیم کارت" های دائمی و اعتباری همراه اول می توانند با شماره گیری کد دستوری # 67 * 100 * از سیم کارت همراه اول خود بسته هدیه اینترنت همراه خود را فعال کنند . به گزارش اداره‌ کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران ، مشترکان اپراتور اول تلفن‌ همراه می‌ توانند به‌ مناسبت دهه فجر ، بسته هدیه اینترنت 3 گیگا بایتی ویژه محتوای داخلی را به‌ صورت رایگان فعال کنند و باید توجه کنند که فقط از روز یکشنبه 12 بهمن تا ساعت 24 روز چهارشنبه 22 بهمن‌ ماه فرصت دارند بسته هدیه اینترنت 3 گیگا بایتی را فعال کنند .

تمامی مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول ، با شماره ‌گیری کد دستوری * 100 * 67 # می‌ توانند این بسته هدیه اینترنت را برای استفاده از محتوای داخلی فعال کنند . منظور از محتوای داخلی ، لیست پیام رسان‌ ها و وب‌ سایت‌ های منتخب داخلی ارائه شده از سمت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است . فعال سازی هم‌ زمان این بسته هدیه با سایر بسته ‌های مکالمه و اینترنت ، از جمله مزیت‌ های آن به شمار می ‌رود . صرف ‌نظر از زمان فعال سازی بسته ، مهلت اعتبار زمانی در نظر گرفته شده برای آن ، تا ساعت 24 روز چهارشنبه 22 بهمن است .

۱۳۹۹/۱۱/۲۱

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت