مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

خرید سیم کارت به اتباع خارجی باید بر مبنای مدت اقامت باشد

خرید سیم کارت

فروش سیم کارت‌ های اعتباری به اتباع بیگانه کلاه برداری هایی را به دنبال داشته است. بر طبق گفته ی مسئولین واگذاری این سیم کارت‌ها باید بر مبنای مدت اقامت فرد در کشورباشد وسیمکارت به صورت خودکار غیر فعال می شود.

وی اضافه کرد: اما هم اینک سیم‌کارت اعتباری بدون احراز هویت و تعیین زمان به این افراد فروخته می‌شود و بعد از خروج فرد از کشور برخی از این سیم‌کارت‌ها در اختیار کلاهبرداران قرار می گیرد و شناسایی مجرمان و متخلفان با هویت یک شخص بیگانه کاری سخت است.

معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان سیم‌کارت‌های اعتباری را زمینه مناسب برای کلاهبرداری دانست و افزود: برخی از شرکت‌های خدمات ارتباطی یا اپراتورهای تلفن همراه سیم‌کارت‌های اعتباری خود را با وجود تذکر و تاکید مقام های امنیتی به راحتی و بدون احراز هویت کامل در اختیار اشخاص قرار می‌دهند.

نجفی ادامه داد: کلاهبرداران نیز از این سیم‌کارت‌ها به دلیل ارزان بودن و دسترسی آسان در راستای اهداف فریبکارانه خود استفاده می‌کنند و این موضوع، شناسایی و رهگیری آن را سخت می‌کند بنابراین شرکت‌ها برای پیشگیری از هرگونه اقدام کلاهبردارانه باید احراز هویت خریداران را به صورت کامل و دقیق انجام دهند.

وی بیان کرد: یکی دیگر از شیوه های شایع کلاهبرداری اینترنتی این است که فرد با مهارت ویژه در سخن‌وری و اشرافیت اطلاعاتی بالا سعی می‌کنند با معرفی خود به عنوان مدیر موسسه، شرکت یا یک رسانه، قربانی را به گونه‌ای فریب دهند تا باور کند برنده جایزه یا امتیازی خاص شده است.

معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان افزود: آنها قربانی را به سمت دستگاه‌های ای‌تی‌ام  (ATM) ‌کشانده و فرد پس از وارد کردن کارت بانکی خود و اطلاعاتی که کلاهبردار به صورت ماهرانه‌ای به قربانی داده اقدام به هک حساب بانکی مالباخته می‌کنند.

۱۳۹۹/۱۱/۱۷

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت