مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

سیمکارت رایتل بخر، جایزه ببر

خرید سیم کارت

فروش سیم کارت های رایتل با شماره های متنوع. این اپراتور با ارائه سیم کارت هایی با شماره های متنوع توانسته است طرفداران زیادی را دورتادور این اپراتورجمع کند. از اینرو خرید سیمکارت های رایتل به مراتب بهتر از هر زمان دیگری می باشد.

با تمام این بیانات و طی قطعی اینترنت اخیر، رایتل دست به کار شده و جهت حفظ رضایتمندی مشترکان سیمکارت های خود بسته اینترنت برای آنها در نظر گرفت.

اپراتور رایتل در پی قطعی اینترنت چند روز پیش بسته جبرانی برای مشترکین  سیم‌کارت های خود هدیه می دهد.این هدیه به منظور جبران قطعی اینترنت، برای کاربران رایتل در نظر گرفته شده است.

ازاینرو با توجه به گزارشات رسیده از روابط عمومی رایتل، این اپراتور تصمیم گرفته است برای جبران اختلال و تکریم مشتریان خود، این بسته هدیه جبرانی را در اختیار کاربران خودقرار دهد.در نتیجه با استفاده از بسته تمامی مشترکین رایتل که در بازه زمانی اختلال، قادر به استفاده مطلوب از بسته اینترنت خود نبوده اند، می توانند تا 10 گیگابایت اینترنت هدیه 10 روزه از رایتل هدیه دریافت نمایند.

در نهایت مشترکین رایتل کافی است جهت فعال‌سازی بسته هدیه خود با استفاده از کد دستوری #223* را شماره گیری کنند. در نظر داشته باشید که پس از استفاده از کد مذکور پیامکی حاوی مشخصات بسته هدیه برای مشترک ارسال خواهد شد.

۱۳۹۹/۱۲/۶

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت