مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

سیم کارت های همراه اول به یو سیم تبدیل می شوند

فروش سیم کارت

 سیم کارت های همراه اول به یو سیم تبدیل می شوند. اپراتور همراه اول اعلام کرده است با تعویض سیمکارت خود به "سیم‌کارت " نسل چهارم می توانید از خدمات ویژه این سیم کارت ها بهره مند شوید .

مشترکینی که قبلا خرید سیم کارت همراه اول را داشته اند می توانند با تعویض سیمکارت  خود به سیم کارت یو سیم از اینترنت پر سرعت بهره مند شوند ، در واقع مشترکین همراه اول برای این که بتوانند از اینترنت پر سرعت نسل 4 و 4.5همراه اول بهره مند باشند باید حتما سیم کارت آن ها یو سیم باشد ، علاوه بر مورد اعلام شده استفاده از اینترنت نسل چهارم نیاز به داشتن شرایط دیگری نیز است که شامل : داشتن گوشی با قابلیت پشتیبانی از شبکه 4G ( یا همان LTE ) ، قرار گرفتن در محدوده پوشش شبکه 4G / 4.5G و انجام تنظیمات گوشی و قرار دادن حالت شبکه در وضعیت 4G ( یا همان  LTE ) است .

تمامی مشترکین دائمی و اعتباری که برای اولین بار سیم کارت خود را به صورت رایگان یا غیر رایگان به یو سیم تعویض می کنند ، مشمول دریافت هدیه بسته اینترنت 20 گیگ برای مشترکین دائمی یا هدیه بسته اینترنت 15 گیگ برای مشترکین اعتباری می شوند. هم چنین تا پایان آبان ماه 1399 ، اعضای باشگاه فیروزه‌ ای می توانند با تعویض سیم‌ کارت خود به نسل چهارم ( یو سیم ) ، علاوه بر موارد ذکر شده از 500 امتیاز باشگاه فیروزه‌ ای بهره‌ مند گردند .
مشترکین همراه اول می توانند از 4 روش سیم کارت خود را به یو سیم تغییر دهند :

1 – تماس با مرکز تماس 9990 همراه اول
2 –  مراجعه به مراکز قروش همراه اول به صورت حضوری
3 – ارسال کد پستی محل مورد نظر برای دریافت سیم کارت همراه اول یو سیم به سامانه 8938 و یا 990009
4 – شماره گیری کد دستوری # 6 * 10 *
در صورت تعویض سیم کارت فعلی به یو سیم ، شماره خط شما تغییر نمی کند و صرفا فناوری سیم کارت شما تغییر می کند . بسته اینترنت فعلی شما با تعویض یو سیم از بین نخواهد رفت و بسته هدیه تعویض یو سیم برای شما رزرو خواهد شد و حتما قبل از تعویض سیم کارت ، از شماره مخاطبین (contacts) سیم کارت خود backup بگیرید .  حداکثر یک هفته پس از تعویض یو سیم ، بسته هدیه اینترنت سی روزه ، 20 گیگا بایت برای مشترکین دائمی و 15 گیگا بایت برای مشترکین اعتباری به صورت رایگان فعال خواهد شد . در صورت وجود بسته اینترنت ، بسته هدیه تعویض یو سیم رزرو می شود و در صورت عدم وجود بسته اینترنت ، بسته هدیه فورا فعال می گردد .

۱۴۰۰/۱/۲۳

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت