مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

سیم کارت سوخته همراه اول خود را تعویض کنید

فروش سیمکارت

خرید سیم کارت های متعدد این روزها در بین مشترکین اپراتورهای مختلف افزایش چشم گیری داشته است، به طوری که سیم‌کارت های  خاموش بعد از مدتی سوخته و از دسترس خارج می شوند. همراه اول برای مشترکین سیمکارت های  خود این امکان را فراهم کرده است که این افراد با مراجعه به دفاتر فروش سیمکارت و دفاتر خدمات ارتباطی تقاضای تعویض "سیم کارت " نمایند و سیم کارت خود را تعویض و سیم کارت جدید خود را دریافت کنند.

اپراتور همراه اول همیشه در راستای خدمات بهتر به مشترکین خود در تلاش است . این اپراتور همچنین برای مشترکینی که سیم کارت همراه اول قدیمی دارند نیز اعلام کرده است که می توانندسیمکارت  خود را بدون پرداخت هیچ هزینه ای تعویض نمایند و این موضوع در حالی است که در سطح شهرهای مختلف کشور هزینه‌ های بالایی به بهانه تعویض "سیم‌ کارت همراه اول" از مشترکان گرفته می ‌شود . این در حالی است که هزینه‌ در نظر گرفته شده توسط همراه اول برای تعویض سیم کارت به مراتب کمتر است  و هزینه‌های مربوط به این موضوع کاملا مشخص شده است . مسئولان شرکت ارتباطات سیار با تاکید بر این‌ که دریافت هزینه‌ ای بالا تر از این رقم از سوی واحد‌ های فعال در بازار خلاف قانون است از شهروندان خواست در صورتی که با چنین افرادی مواجه شدند موضوع را به همراه اول اطلاع دهند .

شرایط و مدارک مورد نیاز برای تعویض سیم کارت همراه اول به شرح ذیل می باشد : حضور مالک سیم کارت همراه اول و یا وکیل قانونی او الزامی است ، تکمیل و امضای فرم درخواست ، ارائه اصل کارت ملی و تصویر کارت ملی ، ارائه اصل وکالت نامه و تصویر آن در صورت مراجعات وکیل قانونی از شرایط اصلی تعویض سیم کارت همراه اول است ، در صورتی که سیم کارت همراه اول دائمی باشد ارائه اصل قبض پرداختی دوره آخر نیز نیاز است و توسط مشترک باید پرداخت و ارائه شود . مشترکین و کاربران سیم کارت همراه اول اعتباری می توانند با ارائه اصل و تصویر کارت ملی خود و برگه مشخصه سیم کارت ، نسبت به تعویض سیم کارت سوخته خود  در یکی از دفاتر خدمات ارتباطی اقدام نمایند و هزینه تعویض سیم کارت همراه اول اعتباری از اعتبار مشترک کسر می گردد . تعویض سیم کارت در ساعات غیر اداری و روز های تعطیل در یکی از مراکز تلفن ثابت ( سلمان فارسی ، شیخ فضل اله ، نبوت ، مالک اشتر ، هجرت ) و امور مشترکین مرکز قدس ( در  تهران ) ادارات مشترکین ( سایر استان ها ) قابل انجام است . در صورتی که مشترک رمز  PIN )Personal Identity Number ) خود را اشتباه وارد نماید ، پس از 3 بار تکرار ، سیم کارت قفل شده و برای فعال سازی مجدد نیاز به وارد نمودن کد 8 رقمی PUK ( Personal Unbloking Key ) می باشد ، درصورتی که کد puk، 3 مرتبه به اشتباه وارد شود سیم کارت سوخته و غیر قابل استفاده خواهد شد .

۱۳۹۹/۱۰/۸

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت