مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

فروش سیم کارت های ایرانسل به بیش از 790 آبادی دور افتاده

خرید سیمکارت

 فروش سیم کارت های ایرانسل این روزها شور وهیجان خاصی به خود گرفته است.

انواع سیم کارت ها، مانند سیمکارت اعتباری رایتل، ایرانسل و همچنین خرید سیم کارت های مختلف موجب هیجان خاصی بین مشترکان سیم‌کارت شده است. اما این روزها اپراتور ایرانسل  همه را به وجد آورده است.

اپراتور ایرانسل یکی از بهترین اپراتورهای کشور است که با فراهم آوردن شرایط مناسب و همچنین ارائه خدمات مقرون به صرفه ، همواره در تلاش بوده تا بهترین و بالاترین خدمات را در اختیار مشترکان خود قرار دهد تا مشترکین آن قادر به دسترسی به اینترنت پرسرعت و مکالمات بهتر و با کیفی تر باشند.

در طی اطلاعات بدست آمده متوجه شدیم که اپراتور دوم کشور موفق شده است  تعداد 17هزار و 349 آبادی را تحت پوشش خود قرار داده است. یعنی این روستاها تحت پوشش شبکه‌های2G، 3G و 4G ایرانسل قرار گرفته‌اند.حال نکته ای که بسیار هیجان انگیز می باشد اینست که از این میزان 790 آبادی در 6 ماه اول سال ، تحت پوشش ایرانسل قرار گرفته اند.

هم اکنون تعداد 650 هزار مشترک در مناطق روستایی مختلف ،امکان دسترسی ارتباطی به تلفن همراه و اینترنت را دارا می باشند.در ادامه لازم به ذکر است که این تعداد در اواخر سال 97  در مناطق روستایی ، تقریبا 11 میلیون و 500 نفر بوده است که مجهز به  شبکه ایرانسل  بوده اند و با توجه به اقدامات انجام شده توسط این  اپراتور این میزان از مرز 12 میلیون نفر عبور کرده است.

در انتها لازم به ذکر است که گسترش شبکه روستایی با حمایت مجری توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و  فناوری اطلاعات و با استفاده از سهم پروژه «خدمات عمومی اجباری» یا USO  (Universal Services Obligation) از درآمد ایرانسل، تأمین شده است تا عدالت  ارتباطی مدنظر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات محقق شود.

۱۳۹۹/۱۰/۶

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت