مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

سیمکارت رایتل بخر شارژ شورانگیز ببر

خرید سیمکارت

با مراجعه به درگاه فروش سیم کارت های رایتل و تهیه سیم کارت های اعتباری این اپراتور، شارژ شورانگیز دریافت کنید. بعد از خرید سیم کارت های رایتل و فعال سازی سیمکارت از طرح های متنوع این اپراتور لذت ببرید .یکی از جدید ترین طرح های این اپراتور برای سیم‌کارت های اعتباری رایتل، شارژ شور انگیز می باشد.  طبق این طرح مشترکان می توانند تا 35 درصد شارژ بیشتر دریافت کنند . 

این طرح شامل مشترکینی که "سیم کارت رایتل اعتباری" و سیم کارت دیتا دارند ، می شود. به بیان ساده تر این طرح  این امکان را مشترکینی که "سیم کارت رایتل" دارد را می دهد که  اعتبار هدیه خود را در مدت تعیین شده استفاده کنند . شارژ شورانگیز به مشترکان این اپراتور  این امکان را می‌ دهد که با استفاده از اعتبار هدیه خود در مدت تعیین شده از خدمات نظیر تماس صوتی درون شبکه ، پیامک درون شبکه و سرویس اینترنت بهره مند شوند .

خرید شارژ الکترونیکی رایتل
در صورتی که سیم کارت رایتل خود را الکترونیکی شارژ کنید می توانید 35 درصد شارژ بیشتر دریافت کنید و اعتبار شما علاوه بر مبلغ اصلی 35 درصد بیشتر شارژ می شود و مهلت استفاده از شارژ هدیه با توجه به مبلغ شارژ ، تعیین می ‌شود . به‌ عنوان مثال ، اگر شما شارژ 50،000 ریال رایتل را به روش شارژ شور ‌انگیز خریداری نمایید ، بیش از 15،000 ریال شارژ بیشتر دریافت خواهید کرد . بنابراین مبلغ شارژ شما بیش از 61،000 ریال اعتبار ریالی ( پس از کسر مبلغ مالیات بر ارزش افزوده ) محاسبه خواهد شد و مدت اعتبار شارژ هدیه 8 روز است و ظرف 8 روز باید شارژ هدیه را استفاده نماید در غیر این صورت شارژ هدیه شما سوخت می شود ولی اعتبار اصلی شما تا 30 وز اعتبار دارد و قابل استفاده است . نکته مهم این است که مبلغ شارژ شور انگیز پس از کسر مالیات بر ارزش افزوده از شارژ اصلی ، محاسبه و اضافه می‌ گردد .
روش های خرید شارژ الکترونیکی رایتل :
1 – می توانید با ورود به سایت رایتل به قسمت افزایش اعتبار بروید و گزینه شارژ شور انگیز را انتخاب نمایید و می‌ توانید ازطریق سرویس شارژ مستقیم ، به ‌راحتی و به‌ طور مستقیم ، اعتبار مورد نظر خود را به میزان دلخواه با پرداخت اینترنتی از وب‌ سایت رایتل دریافت کنید .
2 – ازطریق کد دستوری # 724 * ، # 733 * ، # 780 * ، # 789 *
3- از طریق اپلیکیشن رایتل م
خرید شارژ فیزیکی رایتل
 در صورتی که سیم کارت رایتل خود را فیزیکی شارژ کنید می توانید 25 درصد شارژ بیشتر دریافت کنید ، و اعتبار شما علاوه بر مبلغ اصلی 25 درصد بیشتر شارژ می شود و مهلت استفاده از شارژ هدیه با توجه به مبلغ شارژ ، تعیین می ‌شود . . به‌ عنوان مثال ، اگر شما شارژ 50،000 ریال رایتل را به روش شارژ شور ‌انگیز خریداری نمایید ، بیش از 15،000 ریال شارژ بیشتر دریافت خواهید کرد . بنابراین مبلغ شارژ شما بیش از 11،000 ریال اعتبار ریالی ( پس از کسر مبلغ مالیات بر ارزش افزوده ) محاسبه خواهد شد و مدت اعتبار شارژ هدیه 8 روز است و ظرف 8 روز باید شارژ هدیه را استفاده نماید در غیر این صورت شارژ هدیه شما سوخت می شود ولی اعتبار اصلی شما تا 30 وز اعتبار دارد و قابل استفاده است .
روش استعلام شارژ شور انگیز :
جهت استعلام شارژ انجام شده کد # 146 * را شماره ‌گیری نمایید . در منوی نمایش داده شده ، گزینه 1 حساب اصلی شارژ شور انگیز و گزینه 2 حساب هدیه شارژ شور انگیز نمایش داده می ‌شود .

 

۱۳۹۹/۹/۲۴

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت