مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

سیم‌کارت های رایتلی و غیر رایتلی پنجاه گيگابايت اينترنت هديه دریافت می کنند

فروش سیم کارت

بدون خرید سیم کارت های رایتل از 50 گیگ اینترنت هدیه این اپراتور بهرهمند شوید.  رايتل، 50 گيگابايت اينترنت همراه تحت عنوان طرح «هديه فرهيختگان» براي مشتركين سیمکارت های خود در نظر گرفته است.

غير رايتلي‌ها نیز می توانند برای فعال‌سازی اين بسته هدیه، ابتدا از طریق رایکد دریافتی، نسبت به ثبت‌نام و دریافت رایگان سیم‌کارت رایتل اقدام و سپس از طرح فرهيختگان برخوردار شوند. به گزارش روابط عمومی این اپراتور، فعال‌سازی و بهره‌مندی از اين طرح  برای سیم کارت های تا پايان سال 99 امكان‌پذير می باشد .  
 
مشتركين رايتل نيز مي‌توانند با وارد کردن کد ارغوان دریافتی از طریق پیامک، هدیه بسته مصرفی 50 گیگابایتی یک‌ساله خود را فعال كنند.
پیش از این و هم‌زمان با آغاز بحران همه‌گیری ویروس کرونا در کشور، رایتل در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود اقدام به رایگان کردن تماس‌های درون شبکه، جهت تسهیل روابط هم‌وطنان و لزوم حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی کرد.
 
جهت ثبت‌نام سیم‌کارت از طریق رایکد و فعال‌سازی بسته اینترنت هدیه، به سایت رایتل بروید

۱۳۹۹/۹/۲۳

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت