مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

سیم کارت شاتل بخرید شش ماه اقامت رایگان هدیه بگیرید

سیمکارت

مشترکان با خرید سیم کارت های هوشمند شاتل و برقراری اولین تماس می توانند در قرعه کشی شاتل شرکت کنند . شاتل موبایل به آن دسته از مشترکین خود که "سیم کارت شاتل موبایل" هوشمند خریده اند شش ماه اقامت رایگان هدیه می دهد . شاتل موبایل برای مشترکین  سیم‌کارت های خود این سرویس اقامت 6 ماه را در نظر گرفت ، منظور از اقامت 6 ماهه شاتل موبایل اقامت 6 ماه اینترنت ، مکالمه و پیامک رایگان در شبکه هوشمند شاتل موبایلمی باشد . مشترکین شاتل با ورود به قسمت فروش سیم کارت در سایت شاتل و خریدسیمکارت های هوشمند شاتل در قرعه کشی روزانه شرکت می کنند و در صورتی که کاربری پیش از این سیم کارت شاتل موبایل هوشمند را تهیه کرده ، می توانند با برقراری اولین تماس و فعال سازی آن شانس شرکت در قرعه کشی شش ماه اقامت رایگان در شاتل موبایل را به دست آورد

شاتل موبایل روش هایی برای انتخاب شماره و "خرید سیم کارت شاتل موبایل" هوشمند ارائه داده است ، مشترکین با مراجعه به فروشگاه اینترنتی شاتل موبایل  shop.shatelmobile.ir ، خرید تلفنی از طریق تماس با شماره 09981000000 ، مراجعه حضوری به دفاتر شاتل موبایل .
مشترکین شاتل موبایل از تاریخ 3 تیر ماه تا 31 شهریور ماه 99 فرصت دارند تا در قرعه کشی روزانه این طرح اقامت 6 ماهه شرکت کنند ، برنده شدن در این قرعه کشی شامل بسته 6 ماهه هدیه شامل 12 گیگا بایت اینترنت همراه ( شش ماه ماهانه 2 گیگا بایت ) ، 6000 دقیقه مکالمه شاتل موبایلی ( ماهانه 1000 دقیقه مکالمه درون شبکه ) ، 6000 پیامک شاتل موبایلی ( ماهانه 1000 پیامک درون شبکه ) ، 6000 دقیقه مکالمه خارج از شبکه ( ماهانه 100 دقیقه مکالمه برون شبکه ) و 600 پیامک خارج شبکه ( ماهانه 100پیامک برون شبکه ) می شود . قرعه کشی در طول تابستان به صورت روزانه بین مشترکینی برگزار می شود که سیم کارت خود را فعال و اولین تماس خود را برقرار کنند و در صورتی که مشترکی بیش از یک سیم کارت در هر روز فعال و اولین تماس را برقرار کند ، هر سیم کارت به صورت جداگانه در قرعه کشی شرکت داده می ‌شود . بسته 6 ماهه هدیه، به صورت ماهانه شامل 2 گیگا بایت اینترنت همراه ، 1000 دقیقه مکالمه شاتل موبایلی ، 1000 پیامک شاتل موبایلی ، 100 دقیقه مکالمه خارج شبکه و 100 پیامک خارج شبکه به برنده تخصیص داده می ‌شود .

۱۳۹۹/۹/۱۶

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت