مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

سیم کارت رند برای چه کسانی مناسب است؟

خرید سیم کارت

این روزها تقاضا برای خرید و فروش سیم کارت ، خصوصا سیم کارت های دائمی و با شماره رند در بازار خرید سیمکارت  بیشتر شده است. اکثر مردم فکر می کنند سیمکارت های رند کارایی خاصی ندارند و یا رند بودن شماره در قیمت آن‌ها تاثیری ندارد، و فقط اعداد که بر حسب اتفاق کنار هم قرار گرفته‌اند باعث ایجاد ترکیب زیبایی شده‌اند و این موضوع هیچ اهمیت دیگری ندارد.

با توجه به مراجعه مشترکان به مراکز فروش سیمکارت برای انتخاب سیم‌کارت های رند، خلاف این تفکر را ثابت می‌کند. در ادامه مطلب در مورد اینکه چه کسانی متقاضی سیم کارت های رند هستند و این نوع خط به درد چه کسانی می‌خورد توضیح می‌دهیم.

چه کسانی از سیم کارت رند استفاده می‌کنند؟

از آن جایی که سیم کارت‌ها با شماره رند با سایر شماره‌ها از نظر کیفیت، موقعیت و خدماتی که ارائه می‌دهند هیچ تفاوتی ندارند همه افراد جامعه می‌توانند از این نوع سیم کارت‌ها استفاده کنند.

همچنین این سیم کارت ‌های رند بنا به دلایل نامعلوم از قیمت های بالا و در بعضی مواقع از قیمت‌های نجومی برخوردارند. به همین دلیل همه اشخاص با هر توان مالی توانایی خرید این نوع سیم کارت را ندارد.

البته که نیازی هم نیست که هر فردی از سیم کارت های رند استفاده کند و خود را برای تامین هزینه سیم کارت ‌های رند به زحمت بیاندازید زیرا که صرفا از لحاظ ظاهری اعداد با سایر سیم کارت‌ها تفاوت دارند.

در ادامه لازم به ذکر است که معمولا افرادی برای این نوع سیم کارت ‌های رند هزینه می‌کنند که توانایی پرداخت قیمت این خطوط و علاقه ‌مند به داشتن این نوع سیم کارت هستند.

همچنین سیم کار ‌های رند به نوعی اعتبار شخص محسوب می‌شود ضمن این که خیلی‌ها با آن کاسبی هم می‌کنند چون خریدار دارند. البته بیشتر کسانی که اقدام به خرید و استفاده این نوع سیم کارت های رند می‌کنند موارد شخصیتی و پز اجتماعی را مد نظر دارند.

داشتن سیم کارت های رند برای رونق برخی از مشاغل و شرکت یا موسسات ضروری است.

۱۳۹۹/۹/۱۴

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت