مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

فروش سیم کارت به اتباع غیر ایرانی

سیمکارت

فروش سیمکارت به اتباع غیر ایرانی آغاز شد. مدیر کل حفاظت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری، در نشستی گفت: اتباع غیر ایرانی می‌توانند حد‌اکثر سه سیم کارت فعال به نام خود خریداری کنند. مدارک لازم برای خرید سیم کارت اتباع غیر ایرانی شامل کارت پناهندگی، کارت اقامت (آمایش)، گذرنامه معتبر، کارت هویت و کارت سبز می‌باشد.

در پی اتفاقی که برای خانم فرشته حسینی ، بازیگر افغان مقیم کشور که برای خرید سیمکارت مراجعه کرده بودند،افتاد و انتشار  متنی ازطرف ایشان در صفحه شخصی اش، مبنی بر عدم فروش سیم کارت که شرکت مخابرات حاضر به فروش سیم کارت به ایشان نشده است. وزیر ارتباطات مشکل را بررسی و اعلام کرد هیچ محدودیتی برای واگذاری سیم‌کارت به مهاجرینی که دارای مدارک اقامتی معتبر هستند، وجود ندارد.

وی در ادامه بیان کرد برای واگذاری سیم کارت به مادر خانم فرشته حسینی، هیچ استعلامی از سامانه احراز هویت سازمان تنظیم و مقررات نشده است و دفتر خدمات ارتباطی، از وظایف خود تخطی کرده است. آذری جهرومی به سازمان تنظیم مقررات دستور داده است تا دفتر متخلف شناسایی و برخورد قانونی انجام شود.

مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری اعلام کرد:  اگر اتباع غیر ایرانی در مراجعه به دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر ارتباطی و فناوری اطلاعات (ICT) روستایی دچار مشکل شده و این دفاتر از ارایه خدمت به آنان خودداری کنند، می‌توانند با مراجعه به سامانه 195 به آدرس https://195.cra.ir یا تماس با شماره 195 شکایت خود را از این دفاتر ثبت کنند.

پیمان قره داغی افزود: به شکایات اتباع غیر ایرانی در مورد عدم ارایه خدمات در دفاتر پیشخوان و خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات به صورت فوری رسیدگی می‌شود.

۱۳۹۹/۸/۲۷

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت