مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

سیم‌ کارت اعتباری همراه اول را به دائمی تبدیل کنید

فروش سیم کارت

متقاضیانی که خرید سیمکارت های اعتباری همراه اول را داشته اند و به هر دلیل از جمله دریافت صورتحساب به جای تهیه شارژ مایل به تعویض سیمکارت خود از سیم کارت اعتباری به سیم‌کارت دائمی هستند با مراجعه به مراکز فروش سیمکارت های همراه اول، مراکز ثابت یا نمایندگی های همراه اول  بدون نیاز به خرید سیم کارت جدید، سیمکارت اعتباری فعلیشان را به دایمی تبدیل کنند.

مالک سیم کارت با همراه داشتن کارت ملی و سیمکارت فعال نسبت به تکمیل و امضای فرم انتقال اعتباری به دائمی اقدام کند. هزینه تبدیل  تلفن همراه از اعتباری به دائمی مبلغ ۱.۰۰۰.۰۰۰ ریال است که ۳۶۰.۰۰۰ ریال آن بابت تضمین پرداخت منظور می گردد. برای تبدیل شماره تلفن همراه اعتباری به دائمی ، حداقل می بایست ۶ ماه از زمان فعالسازی شماره تلفن همراه  اعتباری گذشته باشد.

 

حال سوالی  که پیش می آید این است که طرح تبدیل سیم‌ کارت اعتباری همراه اول به دائمی برای چه کسانی قابل استفاده است؟ می توان گفت که کلیه مشترکین اعتباری شامل می توانند از این طرح استفاده کنند.

شرایط و قوانین طرح تبدیل سیم‌ کارت اعتباری همراه اول به دائمی:

۱. در زمان تغییر، سیمکارت اعتباری باید در شرایط فعال و نرمال باشد.

۲. مدارک لازم جهت دریافت خدمت عبارتند از : حضور مالک بهمراه اصل کارت ملی و سیمکارت فعال و تکمیل و امضای فرم مربوطه.

۳. فقط شخصی که شماره تلفن همراه در سیستم اطلاعات مشترکین، به نام او ثبت شده است(مشترک تلفن همراه) اجازه تبدیل شماره تلفن همراه از اعتباری به دائمی را دارد.

 

۱۳۹۹/۹/۱۱

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت