مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

بسته وحدت ایرانسل چیست

خرید سیمکارت

فروش سیم کارت های ایرانسل به صورت اقساط یکی دیگر از امکانات این اپراتور برای مشترکان سیم کارت های خود می باشد.همین امر سبب شده تا خرید سیم کارت همراه اول و "ایرانسل" نسبت به سایر اپراتورها بیشتر باشد.

این اپراتور در طرح جدید خود تمام مشترکین سیم‌کارت هایش را غافلگیر کرد. ایرانسل یکی از قوی ترین اپراتورهای ایرانی است که تا کنون فعالیت های ارزنده ای از خود نشان داده است. خدماتی که این اپراتور در صحنه های مختلف ارائه داده است، موجب شده است تا کاربران سیمکارت های ایرانسل ، روز به روز بیشتر به سمت این اپراتور ترغیب شوند و عملا فروش سیمکارت های ایرانسل چند برابر شود.

 

خبرهای جدید حاکی از این می باشد که ایرانسل قصد دارد به مناسبت هفته وحدت ، بسته 3 گیگابایتی با قیمت استثنایی 9 هزارتومان به مشترکین خود ارائه دهد که این امر باعث اعتماد بیشتر بین کاربران و این اپراتور شده  است. در واقع گزارشات حاکی از اینست ایرانسل ترکیب قیمت و سرعت تمایل مشترکین را به خرید این بسته به مراتب بیشتر کرده و شور و هیجان خاصی در بین مشترکین ایجاد خواهد نمود.

این بسته که با عنوان بسته وحدت شناخته می شود از تاریخ 19 آبان ماه و به مدت 7 روز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.بسته وحدت تا تاریخ بیست و پنج آبان ماه قابل استفاده می باشد و مشترکین براحتی می توانند با شماره گیری کد دستوری  #5* بسته مربوطه را فعال و استفاده نمایند. همچنین کاربران می توانند با استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من نیز اقدام به خرید این بسته نمایند.

---

۱۳۹۹/۹/۹

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت