مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

اپراتور ایرانسل به پویش " ایران همدل " پیوست

فروش سیم کارت

مشترکان سیم کارت های غیر ایرانسلی با خرید سیم کارت های ایرانسل می توانند در پویش همدلی شرکت کنند. این پویش در ماه مبارک رمضان در شبکه های اجتماعی آغاز شده که اپراتور ایرانسل از این پویش پشتیبانی کرده است.

اپراتور ایرانسل قبلا نیز با اختصاص دادن امکانات زیادی برای سیمکارت های خود اقدامات زیادی جهت آگاه سازی درباره ویروس کرونا و راه های جهت قطع زنجیره شیوع این ویروس انجام داده است . که ایرانسل برای خانه ماندن افراد در این ایام اقدامات زیادی را انجام داده است اقداماتی نظیر ارائه 100 گیگا بایت اینترنت ثابت رایگان به سیم‌کارت های TDLTE، دور کاری کارکنان و پرسنل خود ، رایگان کردن محتواهای ارائه شده در تلویزیون اینترنتی لنز ، ارائه مکالمه رایگان به مدافعان سلامت ،ارائه 20 گیگ اینترنت رایگان به معلمان ، تغییر اعلان های اطلاع رسانی تماس های شبکه ، افزایش درگاه های پرداخت آنلاین در اپلیکیشن ایرانسل من و تغییر موقت نام شبکه انجام داده است که کمک بسیاری به جلوگیری از شیوع این ویروس کرده است .

حالا " ایرانسل " با پیوستن به پویش ایران همدل در ماه مبارک اقدام دیگری در جهت همدلی و کمک در این شرایط کرونایی انجام داده است . وزیر ارتباطات نیزطی اطلاعیه ای در شبکه های اجتماعی از پیوستن خود به این پویش خبر داد که در این پویش از همکاران وزارت خانه خود دعوت کرد که در این پویش شرکت کنند تا بدین وسیله برای بچه های محروم تبلت خریداری کنند تا از آموزش آنلاین جا نمانند و در این اطلاعیه از سلول های اقتصاد دیجیتال کشور نیز دعوت به همکاری کرد .
ایرانسل در این پویش با معرفی کد دستوری # 1441 * از مشترکین خود که سیم کارت ایرانسل دارند خواست در این پویش شرکت کنند و مبلغ مورد نظر خود را در این پویش از طریق این کد پرداخت کنند  و ایرانسل به اندازه همان مبلغ به عنوان مبلغ اضافه در این پویش به مردمان محروم خوزستان کمک می کند .ایرانسل امیدوار است با کمک مردم در این پویش اقدام بزرگی بتواند در راستای کمک به محرومین و شرایط کرونایی کشور انجام دهد ، که همانطور که در بالا گفته شد ایرانسل اقدامات بزرگ و ارزنده ای در راستای شکست کرونا انجام داده است که قابل تقدیر است .
و در انتها ایرانسل به عنوان دومین اپراتور فعال در کشور و مورد اعتماد در کشور در راستای این پویش ایران همدل همکاری زیادی خواهد کرد و برای همدلی و کمک همه اقشار جامعه تلاش و همت خود را به کار می گیرد . که در واقع این پویش فرصتی است برای همدلی و قرار گرفتن افراد در موقعیتی که بتوانند مشکلات و نیاز ها را مرتفع سازند و انسان ها از نعمت زیستن کنار هم بهره مند شوند . این مبالغ توسط سازمان های مردم نهاد ، برای کمک به افراد آبرومند استان خوزستان که در ایام کرونا آسیب دیده اند هزینه می شود .

۱۳۹۹/۹/۷

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت