مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

تلفای همراه اول چیست؟

فروش سیم کارت

با خرید سیم کارت های همراه اول، از سرویس تلفای همراه اول بهره مند شوید. این اپراتور برای مشترکین خود که سیم کارت های همراه اول دارند این سرویس را فعال کرده است . این سرویس یک خدمت جدید و نو از اپراتور همراه اول برای مشترکان سیمکارت های خود است .

 این سرویس تماس بر پایه وای فای است و همراه اول اولین اپراتوری است که این سرویس را ارائه داده است ، که بر اساس این سرویس مشترکین سیم‌کارت های همراه اول  می توانند با متصل شدن به وای فای ارتباط برقرار کنند و دیگر نیازی به اپلیکیشن و یا برنامه خاصی نیت و فقط با متصل شدن به وای فای به راحتی می توانند به راحتی تماس برقرار کنند. همچنین  از مزایای این سرویس این است که نیاز به پوشش شبکه ندارد و تماس از روی وای فای متصل می شود . مشترکین همراه اول با نصب تلفای می توانند ، به صورت کاملا عادی و از طریق شماره گیر تلفن همراه خود بدون استفاده از هیچ اپلیکیشنی تماس خود را برقرار کنند . اپلیکیشن تلفای برای این است که تنطیمات لازم برای فعال سازی انجام شود و برای برقراری تماس نیاز به استفاده از اپلیکیشن تلفای نیست و فعال سازی این سرویس رایگان است و تعرفه تماس تلفای مانند تماس عادی است .

با استفاده از سرویس تلفای مشکل ناپایداری در شبکه در داخل برخی از ساختمان ها حل خواهد شد و استفاده از این سرویس مشکل آنتن دهی را برای مشترکین همراه اول حل خواهد کرد  البته باید به این نکته توجه کرد که کیفیت مکالمه از طریق تلفای به کیفیت و سرعت وای فای بستگی دارد و پیشنهاد می شود برای داشتن تماس با کیفیت مطلوب از وای فای با پهنای باند حداقل 12 کیلو بیت بر ثاتیه استفاده کنند . سرویس تلفای همراه اول این امکان را به مشترکین این اپراتور می دهد که با دیگر شبکه های تلفن همراه ( سایر اپراتور های موبایل ) تماس برقرار کنند و مشترک همراه اول در حین تماس تفاوتی بین تلفای و تماس عادی مشاهده نمی کند . سرویس تلفای بر خلاف سایر اپلیکیشن های تماس اینترنتی که لازم است طرف دیگر مکالمه نیز اپلیکیشن را نصب کرده باشد ، برای تماس از طریق تلفای طرف دیگر مکالمه نیازی به فعال سازی این سرویس ندارد .مشترکین برای استفاده از سرویس تلفای باید در ابتدا این اپلیکیشن را دانلود کنند و با نصب شدن به وای فای و یا دیتای "سیم کارت" خود اپلیکیشن را نصب و فعال کنند و برای برقراری و یا دریافت تماس به وای وای متصل شوند و از شماره گیر تلفن همراه خود تماس را برقرار کنند . نکته ای که در استفاده از این سرویس باید به آن توجه کرد ، برای فعال سازی این سرویس باید حتما "سیم کارت همراه اول" به یو سیم تعویض شده باشد . سرویس تلفای در حال حاضر فقط برای مشترکین داخل کشور قابل استفاده می باشد .
برای غیر فعال نمودن این سرویس به صورت موقت ، می توان با مراجعه به صفحه تنظیمات اپلیکیشن تلفای و از طریق گزینه فعال /غیر فعال کردن تماس های تلفای تنظیمات لازم را انجام داد . برای غیر فعال نمودن این سرویس به صورت دائم ، کافی است برنامه تلفای از تلفن همراه حذف ( uninstall ) شود .

۱۳۹۹/۹/۸

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت