مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

فروش سیم‌کارت برای اتباع خارجی

سیم کارت

درحالی که فروش سیم کارت به مهاجران افغانستانی ساکن ایران با مشکلات زیادی مثل خرید سیمکارت به نام شخص، کارت بانکی و موضوعاتی از این دست روبرو بود، و در پی  انتشار پست اینستاگرامی «فرشته حسینی»، بازیگر افغانستانی سینما و تئاتر، که خود در ایران به دنیا آمده، وزیر ارتباطات قول داد شخصا مشکل مهاجران افغانستانی در رابطه با خرید سیم کارت را بررسی کند.

 حل بخش زیادی از مشکلات مهاجران افغانستانی که با مدارک معتبر اقامتی در ایران زندگی می‌کنند، منع قانونی ندارد. به نظر می‌رسد عده‌ای با بی‌توجهی به قانون یا عدم تمکین به آن زمینه را برای تخلف از آن فراهم می‌کنند.

 حسین فلاح جوشقانی، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، درباره سازوکار صدور سیم‌کارت و چرایی خودداری دفاتر پیشخوان از صدور سیمکارت برای مهاجران افغانستانی به سؤالاتی پاسخ داده است.

حال به این سوال بر میخوریم که مشکل اصلی برای صدور سیم‌کارت برای افغانستانی‌ها چه بود و از چه زمانی آغاز شد؟

احراز هویت اولین و اصلی‌ترین موضوعی است که باید برای صدور سیم‌کارت، توسط دفاتر پیشخوان مورد بررسی قرار بگیرد. این مسئله برای اتباع داخلی و خارجی یکسان است. احراز هویت اتباع داخلی از طریق ثبت‌احوال استعلام می‌شود، اما اتباع خارجی چند روش دارند.

کسانی که قصد دارند، براساس گذرنامه سیم‌کارت دریافت کنند، باید از طریق نیروی انتظامی استعلام شوند و عده‌ای دیگر مانند برادران و خواهران افغانستانی ما یک راه‌های شناسایی به نام کد آمایش دارند که از یک سامانه پژواک استعلام می‌شود.

۱۳۹۹/۹/۱

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت