مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

جشنواره 9 واره سامانتل

خرید سیم کارت

فروش سیم کارت سامانتل در دفاتر خرید و فروش سیمکارت به دلیل طرح های این اپراتور، افزایش یافته است. این اپراتور نیز یکی دیگر از اپراتور های فعال در کشور می باشد ، که سیم کارت دائمی و اعتباری را به مشترکان خود ارائه داده است . سامانتل ، همراه با توجه به مناسبت ها و رویداد ها برای مشترکین سیمکارت های خود خدمات ویژه ارائه می دهد .این اپراتور در تاریخ 99/09/09 جشنواره ای ویژه را برگزار کرد که حالا با توجه به نزدیک شدن شب یلدا جشنواره خود را تا شب یلدا تمدید کرده است . کاربران غیر سامانتلی با خرید سیمکارت های سامانتل می توانند در این قرعه کشی شرکت کنند و برای دریافت سیم‌کارت ، حتما باید تمامی افراد 18سال تمام باشند .

متقاضیان می توانند با مراجعه به وب سایت رایتل فرآیند ثبت نام سیم کارت سامانتل هدیه خود را تکمیل کنند و شماره سیم کارت سامانتل مشترک ، همان کد قرعه کشی محسوب می شود . جوایز در نظر گرفته شده برای شرکت کنندگان جشنواره 9 واره شامل : 9 عدد گوشی سامسونگ A01 جایزه ویژه در شب آخر ، 9عدد مودم اینترنت همراه در شب آخر ، هر شب 9 نفر کارت هدیه 10 میلیون ریالی ، هر شب 9 عدد سیم کارت سامانتل به همراه بسته اینترنت همراه 99 گیگ می باشد که با شرکت در قرعه کشی جشنواره 9 واره می توانید یکی از برندگان خوش شانس این جشنواره باشید .

مشترکین سیمکارت های سامانتل می توانند با ارسال عدد 9 به شماره 09999999000 در  جشنواره 9 واره شرکت کنند ، و دیگر عزیزان می توانند با مراجعه به بخش 9 واره ، انتخاب شماره "سیم کارت سامانتل" خود و تکمیل فرآیند ثبت نام ، "سیم کارت" هدیه خود را دریافت کنند و در جشنواره 9 واره سامانتل شرکت کنند . باید توجه داشته باشید برای ثبت نام سیم کارت های هدیه ، تصویر کارت ملی الزامی است . قرعه کشی جوایز سامانتل از یک آذر ماه ، تا نهم آذر ماه توسط یک چهره محبوب هر شب ساعت 9 و 9 دقیقه درصفحه رسمی اینستاگرام سامانتل و آپارات انجام می پذیرد و9 شب متوالی شانس برای تمام شرکت کنندگان وجود دارد و حتی در صورت برنده شدن شما شانس به شب بعد منتقل می شود . شرکت کنندگان عزیز توجه کنند که مالک سیم کارت به عنوان شرکت کننده در نظر گرفته می شود و کاربر تلفن همراه ملاک نمی باشد . 

۱۳۹۹/۹/۲۲

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت