مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

سیمکارت اعتباری ایرانسل را چگونه به سیم کارت دائمی تبدیل کنیم ؟

فروش سیم کارت

بعد از خرید سیم کارت از یک اپراتور، دیگر نیازی به خرید سیمکارت از سایر اپراتور ها نمی باشد و به سیم کارت خریداری شده به راحتی می توان به سایر اپراتور ها ترابرد کرد و سیمکارت خود را به اپراتور مورد نظر تغییر داد. این مورد درباره ی سیم‌کارت  های اعتباری ایرانسل نیز صادق می باشد. استفاده از سرویس تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی برای مشترکان دارای سیم کارت‌های اعتباری سایر اپراتورها که به شبکه ایرانسل ترابرد کرده اند نیز فراهم می‌باشد. که مشترکان باید به موارد زیر دقت داشته باشند:

طبق دستورالعمل‌های ابلاغ شده ، در صورتی که مشترکان پس از تبدیل سیم کارت اعتباری خود به دائمی، بخواهند ترابرد خود را یکبار دیگر تکرار نموده و به اپراتور اولیه و یا به سایر اپراتورها برگردند؛ ابتدا می‌بایست وضعیت سیم کارت خود را به حالت اولیه بازگردانند و تنها پس از تبدیل مجدد به سیم کارت اعتباری امکان ارائه درخواست مذکور را خواهند داشت.

  • در صورت تبدیل مجدد سیم کارت از دائمی به اعتباری، بسته‌های افزایشی (بولتن‌ها) که از قبل بر روی سیم کارت مشترک فعال شده است، قابل انتقال نبوده و باطل خواهند شد.
  • تبدیل مجدد سیم کارت دائمی به اعتباری جهت ترابرد از ایرانسل، در سریع‌ترین زمان ممکن توسط ایرانسل صورت خواهد پذیرفت، با این حال مشترک می‌بایست مد نظر داشته باشد که سیم کارت وی ممکن است حداکثر 48 ساعت غیرفعال گردد.
  • به منظور شروع فرایند تبدیل دوباره سیم کارت دائمی به اعتباری، مشترک ملزم می‌باشد تمام بدهی‌های قبلی مربوط به سیم کارت دائمی را پرداخت نماید.
  • مشترک باید پیش از درخواست تبدیل مجدد به اعتباری، تمامی بولتون‌های خریداری شده اعم از حجمی یا زمانی را که در اختیار دارد مصرف کند. پس از بازگشت به حالت اعتباری، اعتبار و روزهای دسترسی بسته‌های خریداری شده قابل انتقال به سیستم جدید نمی‌باشد و ایرانسل هیچ گونه تعهدی در قبال جبران خسارت مشترک نخواهد داشت.
  • در صورت واریز مبلغی توسط مشترک تحت عنوان تضمین پرداخت و افزایش سقف مصرف مجاز سیم کارت در زمان استفاده از سیم کارت دائمی و درخواست تبدیل مجدد به سیم کارت اعتباری به منظور ترابرد از شبکه ایرانسل، مبلغ مذکور قابل استرداد به متقاضی خواهد بود، در این صورت این استرداد نیازمند ارائه درخواست جداگانه مکتوب به ایرانسل می‌باشد و ایرانسل مجاز خواهد بود کلیه بدهی‌های مشترک را از محل سپرده مذکور برداشت نماید.

۱۳۹۹/۹/۲۰

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت