مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

خریدسیم کارت به همراه بسته های پیامک و مکالمه رایتل

فروش سیم کارت

خرید سیم کارت های رایتل به همراه بسته های پیامک و مکالمه رایگان، یکی دیگر ازطرح های رایتل برای مشترکین سیمکارت های خودمی باشد.رایتل برای مشترکین سیم کارت ها خود و همچنین متقاضیانی که اقدام به خرید سیمکارت های رایتل را می کنند،  بسته های پیامکی و بسته های مکالمه در نظر گرفته است و تمامی مشترکین سیم‌کارت‌ می توانند این بسته ها را فعال کنند. مشترکین این سیم کارت ها چه دائمی چه اعتباری  می توانند با فعال سازی این بسته ها در هزینه های خود صرفه جویی کنند .

رایتل سومین اپراتور برتر درکشور است که در سال مالی گذشته بعد از هشت سال فعالیت خود برای اولین بار به سود دهی رسیده است . اپراتور رایتل خدمات زیادی را برای مشترکین خود در نظر گرفته است و برای راحتی دسترسی مشترکین خود اپلیکیشن رایتل من را ارائه داده است ، تا بتوانند به آساانی و راحتی به خدمات این اپراتور بزرگ دسترسی داشته باشند . مشترکین اپراتور رایتل برای فعال سازی بسته های پیامک و مکالمه به راحتی با ورود به اپلیکیشن رایتل من می توانند به آسانی بسته مورد نطر خود را فعال کند . مشترکین "سیم کارت" های رایتل باید توجه داشته باشند که بسته های پیامک برای "سیم کارت رایتل" دائمی متفاوت از بسته های پیامک سیم کارت های رایتل اعتباری می باشد .
بسته های پیامک : مشترکین رایتل برای فعال سازی بسته های پیامکی علاوه بر اپلیکیشن رایتل من ، می توانند از کد دستوری # 142 * ، وب سایت رایتل صفحه خرید بسته ، سامانه پیام کوتاه 2020 و مراجعه حضوری به فروشگاه های رایتل نیز برای خرید بسته های پیامکی اقدام کنند . آن دسته از مشترکین رایتلی که سیم کارت دیتا رایتل دارند نیز می توانند نسبت به فعال سازی بسته پیامکی خود اقدام کنند و این بسته شامل تمام سیم کارت های رایتل می شود . مهلت استفاده از این بسته های پیامکی تا 30 روز است و کاربر می تواند با توجه به مقدار نیاز خود بسته پیامکی را فعال کند ، بسته های پیامکی رایتل تا سقف 500 عدد پیامک است و تعرفه پیامک انگلیسی و فارسی متفاوت است و مشترک می تواند با توجه به نیاز خود خرید کند .

بسته های مکالمه : مشترکین رایتل برای فعال سازی بسته های مکالمه نیز می توانند مانند بسته های پیامک از اپلیکیشن رایتل من ، کد دستوری #  142 * ، وب سایت رایتل صفحه خرید بسته ، سامانه پیام کوتاه 2020 و فروشگاه های رایتل اقدام به فعال سازی بسته مورد نظر حود کنند . مشترکین سیم کارت ها اعتباری و دائمی رایتل توجه کنند که تفاوتی در ارئه بسته های مکالمه برای کاربران سیم کارت های دائمی و اعتباری وجود ندارد . چنان چه شما جزو آن دسته از مشترکین اعتباری یا دائمی رایتل هستید که از میان خدمات ارتباطی ، بیشترین استفاده را از مکالمه دارید ، می‌ توانید با خرید بسته های مکالمه ویژه سیم‌ کارت‌ های اعتباری و دائمی ، هزینه‌ های ارتباطی خود را کاهش داده و با خیال راحت از خدمات مکالمه با تعرفه تماس به صرفه استفاده کنید .بسته مکالمه رایتل 500 دقیقه ای است و برای تماس های غیر رایتلی می باشد که مدت استفاده از آن 30 روز می باشد و قیمت آن 170000 ریال است و مشرکین سیم کارت دائمی رایتل با ارسال  ON 99122030  به سامانه 2020 می توانند بسته خود را فعال کنند و مشترکین سیم کارت رایتل اعتباری با ارسال  ON 99112027 به سامانه 2020 می توانند بسته مکالمه خود را فعال کنند .

 تماس برون شبکه شامل تماس با سایر اپراتور های داخل کشور و تلفن ثابت در زمان حضور در شبکه رایتل می ‌باشد و امکان برقراری تماس بین ‌الملل با بسته مصرفی مذکور وجود ندارد و تعرفه تماس خروجی بین‌الملل مطابق با تعرفه عادی خواهد بود .

 

۱۴۰۰/۴/۱

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت