مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

طرح دوشنبه سوری خرداد ماه همراه اول

خرید سیم کارت

سیمکارت های همراه اول از مدتی پیش از طرحی به نام دوشنبه سوری استفاده میکنند. این اپراتور به منظور رضایتمندی مشترکین سیم کارت های خود و افزایش فروش سیم کارت" ،همراه و همقدم مشترکین سیم‌کارت خود بوده است و در آخرین دوشنبه هر ماه با ارائه ی خدماتی بهینه کاربرانش را شگفت زده می کند.

مشترکین این اپراتور طبق عادت چند وقته پیش منتظر شنیدن خبرهای جدید و ارائه ی بسته های متنوع از سمت اپراتور خود در آخر هر ماه بودند. در واقع همراه اول این اپراتور همیشه در تلاش است تا بتواند با ارائه ی طرح ها و بسته های خود به مشترکین سیمکارت های همراه اول اعتماد مشترکین خود را پیشتر از قبل جلب نماید. همراه اول این ماه نیز مثل همیشه  دست به کار شده و اینترنت رایگاه یک روزه خود را در اختیار مشترکینش قرار داده است.تمامی مشترکین همراه اول (مشترکین دائمی و اعتباری) می توانند از این طرح یک روزه استفاده نمایند.همراه اول این ماه (یعنی 27 خرداد)نیز طبق روال ماههای پیش از هدایای ویژه ی طرح دوشنبه سوری خود رونمائی می کند.این هدایا شامل بسته های دیتا 100مگابایت تا 100گیگابایت یک روزه(5صبح تا 5عصر) می باشد.نکته ای که ذکر آن ضروری می باشد اینست که مشترکین همراه اول بایستی ابتدا کد فعالسازی این طرح را اجرا نمایند تا بتوانند از  طرح دوشنبه سوری همراه اول استفاده نمایند.کد فعالسازی شامل #64*100* می باشد که براحتی می توانید با شماره گیری این کد از آن استفاده نمائید.مان مدت مصرف این بسته ها یک روز می باشد و از ساعت 5 صبح تا 5 عصر می توانید از آن استفاده نمائیدو همچنین لازم به ذکر است که زمان این طرح محدود بوده و تمامی مشترکان از ساعت 00:00 روز دوشنبه 27 خرداد تا 23:59 همان روز فرصت دارند با شماره گیری کددستوری مذکور بسته خود را فعال کنند.

۱۴۰۰/۳/۱۳

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت