مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

تخفیف ویژه همراه اول برای تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی تا پایان خرداد 1400

فروش سیم کارت

سیمکارت های اعتباری همراه اول به دائمی تبدیل می شوند. اپراتور همراه اول برای مشترکین سیم کارت های اعتباری خود تخفیف ویژه ای را قرار داده است تا بدون خرید سیم کارت جدید ، سیم‌کارت های خود را به دائمی تبدیل کنند . اپراتور همراه اول به عنوان اولین و بزرگ ترین اپراتور در کشور مشغول به خدمات رسانی به مشترکین خود می باشد و مشترکین زیادی دارد .

این اپراتور بزرگ به مناسبت عید سعید فطر تخفیف ویژه ای قرار داده بود ، به گزارش روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران ، به مناسبت عید سعید فطر مشترکین "سیم کارت همراه اول اعتباری" می توانند سیم کارت خود را با تخفیف 30 درصدی به سیمکارت دائمی همراه اول  تبدیل کنند .

در واقع اگر مشترک سیم کارت همراه اول اعتباری هستید و به هر علتی تمایل دارید سیم کارت همراه اول اعتباری خود را به "سیم کارت همراه اول دائمی" تبدیل کنید بهترین فرصت است و از تاریخ 23 ار دیبهشت ماه 1400 که مصادف با عید سعید فطر است فرصت دارید تا پایان خرداد ماه با تخفیف 30 درصد اقدام کنید . برای این اقدام کافی است به یکی از مراکز فروش و خدمات حضوری همراه اول در سراسر کشورمراجعه کنید و بدون نیاز بهخرید سیمکارت همراه اول جدید ،سیمکارت همراه اول اعتباری فعلی خودتان را به دائمی تبدیل کنید فقط در هنگام مراجعه لازم است مالک خط با همراه داشتن کارت ملی و سیم کارت فعال نسبت به تکمیل و امضای فرم مربوطه اقدام کند . هزینه تبدیل شماره تلفن همراه از اعتباری به دائمی مبلغ 1,000,000 ریال است که 360,000 ریال آن بابت تضمین پرداخت منظور می گردد .
همراه اول با توجه به شیوع ویروس کرونا و همه گیری آن برای مشترکین خود امکان تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی را به صورت غیر حضوری نیز فراهم کرده است و مشترکین همراه اول با دانلود و نصب آخرین نسخه اپلیکیشن همراه من می توانند اقدام کنند . مشترکین دارای گوشی‌ های اندرویدی در آخرین نسخه اپلیکیشن همراه من می توانند به راحتی "سیم کارت" اعتباری خود را به دائمی تبدیل نمایند . پس از وارد شدن به اپلیکیشن همراه من ، ابتدا وارد قسمت خدمات می شوند و پس از آن بخش تبدیل سیم کارت را انتخاب می کنند و پس از انجام مراحل بعدی ، سیم کارت شان به دائمی تبدیل خواهد شد .

۱۴۰۰/۳/۳

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت