مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

طرح شگفتی های ایرانسل

خرید سیم کارت

 سیم‌کارت های ایرانسل را می توان یکی دیگر از سیم کارت های پر طرفدار در بازار خرید و فروش سیم کارت دانست. در واقع این اپراتور  با در نظر گرفتن مشترکین خود بعنوان خانواده بزرگ "ایرانسل"  امکانات و شرایطی فراتر از یک اپراتور را برای مشترکین خود فراهم کرده است تا مشترکین این سیمکارت ها بتوانند بیشترین لذت را از زندگی دیجیتال ببرند. همچنین با ارائه سریعترین اینترنت همراه کشور این امکان را فراهم کرده است تاکاربرانش  بتوانند براحتی با تمام نقاط دنیا در تماس بوده وهمچنین بتوانند کارهایشان را به ساده ترین و با کیفیت ترین شکل ارائه دهند.

ارائه خدمات نوین و به صرفه ایرانسل موجب افزایش روز افزون سیم کارت ها و مشترکین همراه این اپراتور شده است.

این اپراتور بعنوان دومین اپراتور در عرصه ارتباطات سیار، همواره در تلاش بوده تا با ارائه خدمات به صرفه به مشترکین "سیم کارت" خود در حال ارائه ی بهترین  بسته های خود می نماید.

ایرانسل با هدف جلب رضایتمندی مشترکین و همچنین کاهش هزینه های مشترکین خود ، اینبار نیز از طرح ها و بسته های جدید خود رونمایی کرد و با ارائه کدهای پیشنهادی ویژه و شگفت انگیزی سعی بر این دارد تا مشترکین خود را شگفت زده کند.طرح های ارائه شده بسیار مقرون به صرفه و همراه با نوآوری می باشند.

طرح شگفت انگیز پیشنهاد شده، بر اساس الگوی مصرف مشترکین ارائه می شود و برای هر یک از مشترکین سیم کارت ایرانسل متفاوت خواهد بود.  

در ادامه شرایط و راه های استفاده از این طرح را از سایت رسمی ایرانسل می آوریم:

مشترکین ایرانسل:

  • مشترکین اعتباری

مشترکان اعتباری ایرانسل،می توانند در تمامی روزها یک بسته مکالمه 30 دقیقه ای  خرید نمایندکه این بسته بلافاصله پس از شماره گیری کد و انجام خرید فعال می شود و مشترکین می توانند 30 دقیقه مکالمه ایرانسلی در هر تعداد تماس که مایل بودند داشته باشند.

  • مشترکین دائمی

مشترکین دائمی ایرانسل می توانند با وارد کردن کد مربوطه #1*4444* در هر روز از یک ساعت مکالمه رایگان ایرانسلی  بهر ه مند شوند.

طرح های پیشنهادی  شامل موارد زیر می باشد:

  • بسته ویژه مکالمه:

برای استفاده از بسته مکالمه ایرانسل می توانید با وارد کردن کد #1*4444* استفاده نمائید .قابل ذکر است که این بسته بلافاصله پس از وارد کردن کد فعال می شود.

  • بسته ویژه اینترنت:

جهت استفاده از بسته ویژه اینترنت ایرانسل  مشترکین می توانند با وارد کردن کد #2*4444* از این بسته استفاده نمایند

همچنین ایرانسل از بسته های ساعتی خود در این طرح نیز رونمائی کرده است.به این شکل که مشترکین این اپراتور می توانند با وارد کردن کد #1*2*4444*  بسته های ساعتی هوشمند خود را فعال نمایند.یادآور می شویم که قیمت و حجم این بسته ها با توجه به زمان و مکان مشترکین متغیر می باشد.

از آنجا که بسته‌های «کد شگفتی‌های ایرانسل» و سرویس «امتیاز من» با تخفیف محاسبه شده‌اند، نرخ‌های ملی/ بین‌المللی بر روی آنها اعمال نمی‌شود.

۱۴۰۰/۲/۲۶

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت