مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

سیمکارت های ایرانسل بسته اینترنت رایگان انتخابات را دریافت میکنند

خرید سیم کارت

سیمکارت های ایرانسل  بسته اینترنت رایگان انتخابات را دریافت میکنند.

با نزدیک شدن به روزهای انتخابات اپراتورهای مختلف برای مشترکان سیم‌کارت های خود بسته های هدیه در نظر گرفته اند.ایرانسل نیز با توجه به شیوع ویروس کرونا و در راستای حفظ سلامت همگانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با همکاری ستاد مقابله با کرونا کشور اعلام کرده است به کلیه مردم بسته اینترنتی یک ماهه اهدا خواهد شد و اپراتور ها موظف هستند به مشترکین "سیم کارت" های خود ارائه دهند این بسته ‌ها فقط بر روی اپراتور های تلفن همراه ارائه خواهند شد .

ایرانسل به عنوان اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال نیز اعلام کرده است با تصویب ستاد ملی مقابله با کرونا و ابلاغ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بسته اینترنت رایگان 7 گیگا بایتی را به مشترکین خود ارائه خواهد داد که با کد ملی هر فرد برای یک بار ارائه می شود .

در واقع هدف از ارائه بسته رایگان اینترنت تلاش برای حفظ سلامت همگانی با توجه به لزوم رعایت دستور العمل‌ های بهداشتی در شرایط کرونایی ، با ترویج تبلیغات انتخابات در فضای آنلاین و شبکه‌ های اجتماعی ، به‌ جای تجمعات خیابانی و میدانی ، در راستای مسؤولیت اجتماعی "ایرانسل" است . کلیه مشترکینسیمکارت دائمی ایرانسل و سیمکارت اعتباری ایرانسل برای دریافت بسته اینترنت 7 گیگا بایتی لازم است که در ابتدا داخل وب سایتی که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ارائه داده است ثبت نام کنند ، که در این وب سایت زمان بندی برای ثبت نام اعلام شده است و طبق زمان‌ بندی اعلام شده و بر اساس دو رقم آخر کد ملی خود ، به صفحۀ ویژۀ دریافت این بسته در وب‌ سایت وزارت ارتباطات و فناوری ‌اطلاعات ، به نشانی ictgifts.ir مراجعه و ثبت‌ نام کنند . بستۀ اینترنت رایگان هفت گیگا بایتی ایرانسل ، پس از دریافت فهرست متقاضیان از وزارت ارتباطات ، فعال می‌ شود و تا یک ماه پس از زمان فعال شدن بسته ، قابل استفاده است . وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرده است که برای بسته هدیه تماس نخواهیم گرفت ، از شما درخواست ارسال هیچ کد فعال سازی هم نخواهیم کرد ، ثبت نام هم صرفاً از طریق سایتی خواهد بود که امروز از طریق همین صفحه اطلاع رسانی خواهیم کرد ، بنابراین مراقب کلاهبرداران باشید .

۱۴۰۰/۳/۶

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت