مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

سیم کارت های متخلف مسدود می شوند

فروش سیم کارت

خرید سیم کارت های متعدد اینروزها در بازار سیم کارت امری عادی به حساب می آید. اما در این بین سودجویان و متخلفانی نیز پیدا می شوند که با استفاده از سیمکارت های متعدد دست به تخلفاتی می زنند. امروزه تخلفات مختلفی از طریق سیم‌کارت و تلفن همراه به وفور قابل مشاهده می باشد.

چندی پیش مقامات قضایی در صدد برآمدند تا جلویی اینگونه اتفاقات و تخلات گرفته شود و بر همین مبنا به اپراتورهای مختلف مانندهمراه اول و ایرانسل و ... برای جمع شدن اینگونه تخلفات هشدار دادند. بر همین اساس و همچنین طبق اخبار بدست آمده بیش از 30 هزار تلفن همراه که با روش های متخلفانه ثبت شده بودند، شناسایی و مسدود شده اند. لازم به ذکر است که حجم عمده ای از این تخلفات از طریق سوءاستفاده از «رویه ی مسافری» انجام شده است.

در همین راستا اعلام شده است که افرادی که قصد خرید تلفن همراه دارند، می توانند با شماره گیری #7777* استعلام اصالت کرده و در صورت مسافری بودن تلفن همراه، در خرید خود دقت  بیشتری نمایند تا دچار مشکلات احتمالی نشوند.

البته باید در نظر داشته باشید که ثبت تلفن همراه از طریق رویه ی مسافری، تنها برای مصارف غیرتجاری مجاز می باشد که در صورت بروز هرگونه مشکل و تخلف در مراحل ثبت آن (دستگاه هایی که سیم کارت آن به نام صاحب گذرنامه نباشد) نسبت به مسدود شدن آن اقدام صورت خواهد گرفت. و هر زمان که تخلفی در مراحل ثبت آن احراز شود، مسدود خواهد شد.

باید یادآور شویم که در بسیاری از مواقع اطلاعات هویتی مسافر از طریق متخلفان لو می رود و از این طریق ثبت سیم کارت با مشخصات جعلی مسافری و سپس با استفاده از سیم کارت صادرشده، کد ملی و شماره گذرنامه ی مسافر، اقدام به ثبت تلفن همراه مسافری می کنند.

شایان ذکر است که در صورتی که برای مسافر سیم کارتی صادر شده باشد، پیامکی با سرشماره CRA.ir برای سایر خطوط وی ارسال می شود و فرد را از این قضیه باخبر می کند.در همین راستا شخص مسافر می تواند  با شماره گیری شماره 195 یا با مراجعه به سایت مربوطه، شکوائیه  ای در «سامانه ی ثبت و پاسخگویی به شکایات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی » ، جهت پیگیری ثبت نماید.

۱۴۰۰/۳/۱۶

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت