مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

هدیه همراه اول برای نصب نسخه جدید همراه من

خرید سیم کارت

فروش سیم کارت در ایران برای اولین بار با سیمکارت های همراه اول آغاز شد. همراه اول اولین اپراتوری است که به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرده است .  مشترکین سیم‌کارت های همراه اول بسیار زیاد می باشند و این اپراتور  همواره در تلاش است تا با ارائه خدمات متنوع و با کیفیت رضایت مشترکین سیم کارت های خود را جلب کند .

این اپراتور بزرگ همواره در راستای ارائه خدمکات متنوع پیش تاز است و اپراتور همراه اول با سرعت تریت دیتا را در اختیار مشترکین خود قرار می دهد . در همین راستا اپراتور همراه اول برای مشترکین "سیم کارت" های خود اپلیکیشن همراه من را ارائه داده است که مشترکین این اپراتور بزرگ از طریق این اپلیکیشن بتواننند به کلیه خدات دسترسی پیدا کنند . اپلیکیشن همراه من برای کلسه مشترکین همراه اول هم مشترکین سیمکارت همراه اول دائمی و مشترکین "سیم کارت همراه اول اعتباری" قابل دسترسی و استفاده است و مشترکین این اپراتور بزرگ با دانلود و نصب این اپلیکیشن به راحتی می توانند به کلیه خدمات همراه اول دسترسی پیدا کنند ، دانلود و نصب اپلیکیشن همراه من برای کلیه مشترکین رایگان است و مشترکین به صورت کاملا رایگان می توانند اپلیکیشن همراه من را دانلود و نصب کنند .

اپراتور همراه اول به تازگی اپلیکیشن همراه من را بروز کرده است و نسخه جدید آن را نیز ارائه داده ست و اعلام کرده است تمامی مشترکیت سیم کارت های همراه اول هم مشترکین "سیم کارت همراه اول دائمی" و هم مشترکین سیمکارت های اعتباری که دارای گو.شی هوشمند هستند می توانند نسخه جدید اپلیکیشن همراه من را دانلود و نصب کنند و خدمات و قابلیت های آن بهره مند شوند . اپراتور همراه اول برای آن دسته از مشترکین خود که تا پایان تیر ماه یعنی تا 31 تیر ماه 1400 اقدام به دانلود نسخه جدید اپلیکیشن همراه من کنند در قرعه کشی 10 جایزه 50 میلیون ریالی شرکت داده خواهند شد . کاربران اپلیکیشن همراه من با دانلود و نصب نسخه جدید می توانند از 10 گیگا بایت اینترنت رایگان 3 روزه نیز بهره مند شوند  که این بسته هدیه به مدت 72 ساعت قابل استفادع است و قابلیت تمدید خودکار ندارد . هر شماره دائمی و یا اعتباری همراه اول یک مرتبه امکان بهره مندی از این هدیه را خواهد داشت . نسخه جدید اپلیکیشن همراه من حال پیشرفته نیز دارد که کاربران می توانند پس از ورود به قسمت پیشرفته اپلیکیشن ، گزینه طرح های تشویقی را انتخاب کنند و در صورتی که این هدیه را قبلا دریافت نکرده باشند ، تب هدیه همراهی برای آن ها نمایش داده می شود که می توانند در زمان دل خواه به آن مراجعه نموده و اقدام به فعال سازی آن نمایند ، هم چنین با انتخاب گزینه اشتراک ‌گذاری امکان معرفی این بسته هدیه به دیگران وجود دارد
مشترکینی که هنوز اقدام به دانلود و نصب نسخه جدید اپلیکیشن همراه من ننموده اند می توانند کد دستوری # 1111 * را با سیم کارت همراه اول  خود شماره گیری کنند و یا به صفحه اختصاصی اپلیکیشن همراه من مراجعه کنند . امکان خرید و فعال سازی بسته های دیگر اعم از اینترنت ، مکالمه و ترکیبی هم زمان با بسته هدیه خوش ‌آمد همراه من وجود دارد . استعلام بسته از طریق درگاه * 100 * 10 # و نسخه جدید اپلیکیشن همراه من امکان پذیر می باشد .

۱۴۰۰/۳/۲۹

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت