مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

سیم‌کارت های ایرانسل به سرویس ای سیم مجهز می شوند

فروش سیم کارت

سیم‌کارت های ایرانسل به سرویس ای سیم مجهز می شوند. این سرویس  به صورت آزمایشی راه اندازی شد و مدیر عامل ایرانسل این موضوع را در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد . "سیم کارت" های ای سیم ، سیمکارت هایی هستند که قابل ادغام هستند و بخشی جدا نشدنی از برد اصلی گوشی های هوشمند است و سیم کارت قابل خروج از گوشی نخواهد بود و اپراتور مربوطه باید در کشور های محل سکونت پشتیبانی کنند .

به بیان دیگر این سیم کارت ها برای افرادی که دائما در حال سفر هستند جذاب می باشد.  زیرا نیازی به تعویض و یا خرید سیم کارت جدید مخصوص کشور مربوط نخواهند بود و در نهایت با داشتن سیم کارت ای سیم ئدیگر نیازی به تعدادی زیادی سیم کارت وجود ندارد . فعال سازی سیم کارت های ای سیم از راه دور نیز امکان پذیر است و به گزارش روابط عمومی ایرانسل : ایرانسل نیز تصمیم گرفته به صورت آزمایشی سرویس ای سیم را در شبکه خود راه اندازی کند و اپراتو ر ایرانسل به عنوان اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران سال 96 برای اولین بار در رابطه با سیم کارت های ای سیم صحبت کرده است .
کاربرد eSIM در صنعت ارتباطات و فناوری‌ اطلاعات ، علاوه بر آن که موجب بالا رفتن ضریب امنیت و افزایش امکان ساخت ابزار های ضد آب و ضد غبار می‌ شود ، در گسترش خدمات دستگاه به دستگاه ( M2M ) و اینترنت اشیا ( IoT ) نیز اهمیت به‌ سزایی دارد و می ‌توان از آن به‌ عنوان پیشران توسعه صنعت اینترنت اشیا یاد کرد .
مدیر عامل ایرانسل در این مطلب ، تسهیل در اتصال و فعال‌ سازی ، امکان استفاده از ارتباطات بی‌ سیم در انواع بیشتری از دستگاه‌ های هوشمند ( از جمله گجت‌‎ های پوشیدنی ) ، تحول در استفاده از سرویس رومینگ و نیز صرفه‌ جویی در هزینه‌ های مربوط به توزیع و فروش سیم کارت را از دیگر مزایای استفاده از eSIM عنوان کرده است . در ادامۀ این مطلب آمده است : این فناوری برای تولید کنندگان ساعت ‌های هوشمند و گجت‌ های سلامت هوشمند که به صورت دائم با شبکه‌ های مخابراتی در ارتباط هستند نیز ، کارایی بالایی دارد . هم ‌اکنون در دنیا ، استفاده از eSIM در برخی ساعت ‌های هوشمند ، تبلت‌ ها و دستگاه‌ های سلامت ‌هوشمند آغاز شده و پیش ‌بینی می ‌شود که در آینده نه چندان دور ، کاربرد آن به تمامی دستگاه‌ ها از جمله گوشی‌ های هوشمند نیز گسترش یابد .

۱۳۹۹/۱۲/۱۲

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت