مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

فروش سیم کارت شاتل موبایل مطابق با تاریخ تولد مشترک

خرید سیم کارت

فروش  سیم کارت شاتل موبایل با تاریخ تولد مشترکان این اپراتور از جدیدترین طرح های شاتل برای جذب و فروش بیشتر سیم‌کارت های خود می باشد.  شاتل موبایل عنوان نخستین اپراتور نسل جدید خدمات تلفن همراه در کشور می باشد و این اپراتور بزرگ به تازگی اعلام کرده است که تصمیم دارد شماره های ویژه تاریخ تولد سیمکارت شاتل موبایل هوشمند را به متقاضیان سیم کارت های خود ارائه دهد و کاربرانی که تصمیم دارند از خدمات این اپراتور بزرگ بهره مند شوند می توانند از این فرصت استفاده کنند و برای خرید سیمکارت شاتل موبایل با تاریخ تولد خود اقدام کنند .

بر اساس این اطلاعیه افرادی که تمایل دارند "سیم کارت" با تاریخ تولدشان را خریداری کنند این فرصت مناسبی است تا برای خرید سیم کارت تاریخ تولد خود اقدام کنند . به گزارش روابط عمومی این اپراتور که اپراتور هوشمند نسل جدید تلفن همراه  می باشد، سیم‌ کارت ‌های هوشمند خود را با پیش ‌شماره 0998 عرضه کرده است ، امکان تازه‌ ای فراهم کرده است تا متقاضیان بتوانند شماره دلخواه خود را بر اساس تاریخ تولد و یا هر تاریخ دیگری که برای آن ‌ها ارزشمند است انتخاب کنند . بر این اساس ، با مراجعه به وب ‌سایت فروشگاه شاتل موبایل ، امکان انتخاب شماره دلخواه با پیش ‌شماره 0998 و رنج 13 برای متقاضیان فراهم است. به عنوان نمونه، چنانچه تاریخ 14 فروردین 1362 مورد نظر باشد ، متقاضی می‌ تواند شماره 09981362114 را خریداری کند . بدیهی است که از هر تاریخ فقط یک شماره سیمکارت موجود خواهد بود و متقاضیانی که شماره و تاریخ خاصی را مد نظر دارند ، باید قبل از اختصاص شماره به سایر متقاضیان ، برای دریافت سیم‌ کارت با شماره دلخواه خود اقدام کنند .

شاتل موبایل اپراتور هوشمند نسل جدید تلفن همراه با پوشش 3G و 4G در سراسر کشور است که برای نخستین بار ، از فناوری « سیم کارت هوشمند » استفاده کرده است . با استفاده از این فناوری ، "سیم کارت شاتل موبایل" هوشمند با تحلیل آنتن های موجود در محدوده حضور مشترک ، به طور خودکار ، بهترین آنتن و پوشش شبکه را برای وی انتخاب می کند . علاقه‌ مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این اپراتور و "خرید سیم‌ کارت" ، می ‌توانند به وب‌ سایت شاتل موبایل مراجعه کنند یا از طریق شماره 09981000000 و به صورت 24 ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند .

۱۴۰۰/۲/۱۶

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت