مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

فروش سیم کارت های همراه اول به مناسبت ربع قرن سابقه

خرید سیم کارت 

فروش سیم کارت های همراه اول از دیرباز در بازار خرید سیمکارت مورد توجه مشترکان بسیاری بوده است. سیم‌کارت های همراه اول بعنوان اولین  و باسابقه ترین سیمکارت ها در ایران با سابقه ای طولانی و خدماتی مقرون به صرفه و مناسب بعنوان یکی از اپراتورهای تلفن همراه اول محسوب می شوند. این اپراتور با ارائه سیمکارت های ثابت و سیم کارت های اعتباری و طرح های بهینه توانسته است جایگاه ویژه ای برای خود کسب نماید.

این اپراتور برای نخستین بار در سال 1373 اولین فاز شبکه تلفن همراه کشور را در شهر تهران با 24 سایت BTS و با ظرفیت 9200 شماره آغازکرده است و در شش سال اخیر عنوان برترین جایگاه اپراتورهای تلفن همراه کشور را ، در ارزیابی هاى رسمی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) کسب کرده است.

اپراتور بزرگ"همراه اول" به مناسبت 25 سالگی خود تصمیم گرفته است طرح های ویژه ای را در اختیار مشترکان سیمکارت های خود قرار دهد.این طرح شامل بسته ویژه اینترنت می باشد.

این اپراتور به پاس یک عمر تلاش و همچنین عرضه اولین "سیم کارت" در کشور قصد دارد تا کاربران و مشترکین خود را در این شادی سهیم نماید و از همراهان همیشگی خود تشکر نماید.در واقع فعالیت دوجانبه بین همراه اول و کاربران همیشگی این اپراتور باعث شکوفایی و درخشش هرچه بیشتر همراه اول و رضایتمندی روزافزون کاربران شده است.

بسته اینترنت ارائه شده توسط همراه اول به پاس ربع قرن تلاش شامل بسته دیتا با قیمت ویژه به مشترکان می باشد.این بسته شامل ویژگی های جذاب بوده و تمامی مشترکین سیمکارت های دائمی و اعتباریمی توانند از این طرح استفاده کنند.

این بسته اینترنت با حجم 25گیگابایت و یک هفته ای بوده و قیمت درنظرگرفته شده برای آن 25هزارتومان می باشد.کد فعالسازی برای این طرح #671*100* خواهد بود.

جالب است بدانید این طرح بهمراه بسته های دیگر نیزقابل اجرا بوده و می تواند فعال شود.اما این بسته قابلیت رزرو و تمدید خودکار زمانی ندارد

۱۴۰۰/۲/۱

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت