مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

بسته هدیه ایرانسل در ماه مبارک رمضان

خرید سیم کارت

فروش سیم کارت در بازار سیم‌کارت  از دیرباز مورد رقابت اپراتور های مختلف بوده است. اپراتورهای مطرح کشور برای موفق شدن در این رقابت به مشترکین سیمکارت های خود طرح ها و هدایای ویژه ای در نظر گرفته اند. در همین راستا اولین اپراتور دیجیتال کشور به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان 1400 برای مشترکین سیم کارت های هدایای ویژه ای در نظر گرفت .

این اپراتور برای جلب رضایت مشترکین سیم کارت های خود با ورود به ماه مبارک رمضان برای آن ها بسته های اینترنت هدیه و مکالمه هدیه در نظر گرفته است. تمامی مشترکین اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال کشور می توانند از تاریخ 25 فروردین ماه 1400 تا 22 اردیبهشت 1400 با فعال کردن این بسته ها   از محتوا های مناسبتی نیز در اپلیکیشن لنز بهره مند شوند . 

طرح های  ویژه ایرانسل به مناسبت ماه مبارک رمضان شامل موارد زیر می باشد:

بسته هدیه مکالمه سحر گاهی ، بسته هدیه دو گیگا بایت اینترنت داخلی ویژه شب های قدر و هر چهار دقیقه مکالمه ایرانسلی ، چهل دقیقه رایگان است . کلیه مشترکین سیم کارت های ایرانسل می توانند با شماره گیری کد دستوری # 2 * 1 * 4444 *طرح هدیه مکالمه را برای "سیم کارت ایرانسل" خود فعال کنند و با فعال‌ سازی  این طرح ، پس از 4 دقیقه مکالمه ایرانسلی ، 40 دقیقه بعدی مکالمه‌ رایگان خواهد بود ، کلیه مشترکین که سیم کارت ایرانسل دارند هم سیمکارت ایرانسل دائمی هم "سیم کارت ایرانسل اعتباری" می توانند از این طرح استفاده کنند .
مشترکین ایرانسل می توانند در سحر گاه های ماه مبارک رمضان بسته های مکالمه ایرانسل را به صورت رایگان دریافت کنند ، مشترکین سیم کارت ایرانسل اعتباری و ایرانسل دائمی از ساعت 4 تا 6 بامداد فرصت دارند تا بسته های مکالمه ساعتی را فعال کنند ، این بسته‌ ها به مکالمۀ درون‌ شبکه‌ ای اختصاص و با شماره‌ گیری کد # 1 * 1 * 4444 * یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل‌ من ، قابلیت انتخاب و فعال‌ سازی دارند .
اپراتور ایرانسل علاوه بر طرح های اعلام شده ، برای تمام مشترکان ایرانسل دائمی و اعتباری خود در شب های قدر ، بسته هدیه اینترنت در نظر گرفته است  و تمام مشترکان "سیم کارت ایرانسل دائمیوسیمکارت های اعتباری از تاریخ 11 تا 15 اردیبهشت ماه 1400 با شماره گیری # 5 * و یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل من می توانند یک بسته هدیه 2 گیگا بایتی اینترنت داخلی دریافت کنند و اعتبار این بسته تا پایان همان روز است و هر کاربر یک بار فرصت دریافت این هدیه را در این بازۀ زمانی دارد .
هم چنین هم زمان با آغاز ماه مبارک رمضان‌ تلویزیون اینترنتی لنز ایرانسل برای کاربران و مخاطبان خود ، برنامه‌ های ویژه‌ ای را با اشتراک رایگان تدارک دیده است . این برنامه ‌ها شامل پخش برنامه‌ های مناسبتی ، مذهبی ، آموزش‌ های مذهبی ، مداحی و … از شبکۀ « لنز و ماه » ، پخش فیلم‌ ها و سریال ‌های جدید و ویژه‌ ای متناسب با حال و هوای ماه رمضان از افطار تا سحر از شبکۀ « لنز فیلم » ، همکاری با مجموعۀ « هیئت آنلاین » برای پخش ویژه ‌برنامه‌ های مناسبتی این مجموعه ، مانند سخنرانی ، مداحی و برنامه‌ های مذهبی در قالب شبکۀ اختصاصی و پخش مجموعۀ ویژۀ مناسبتی ، شامل ، نوا های مذهبی ، مداحی و کتاب‌ های صوتی مرتبط با ماه رمضان برای طرفداران موسیقی از لنز است . علاوه بر موارد فوق ، برنامۀ ورزشی « محوطۀ جریمه » ، با موضوع فوتبال و حواشی آن ، در ماه مبارک رمضان ، به صورت ویژه در شبکۀ « لنز اسپورت » برای علاقه‌ مندان به برنامه‌ های ورزشی پخش می‌ شود . اپلیکیشن لنز یک تلویزیون اینترنتی است که مشترکین از طریق آن می توانند به مجموعه ای از فیلم ها و سریال های جدید دسترسی پیدا کنند و بدون پرداخت هیچ هزینه ای به صورت کاملا رایگان می توانند لنز را دانلود و نصب کنند . تلویزیون اینترنتی لنز را روی  گوشی خود یا در تلویزیون خانه کنار دوستان و آشنایان تان تماشا کنید .

۱۴۰۰/۱/۲۵

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت