مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

اپراتور ایرانسل تعرفه‌های مکالمه و اینترنت خود در سفر حج سال 98 را علام کرد

فروش سیمکارت

مشترکان سیم کارت های ایرانسل که قصد سفر برای انجام مراسم حج را دارند می‌توانند از 10 تیر تا 20 شهریور از تخفیف اینترنت و مکالمه استفاده کنند.متقاضیان ممی توانند برای تهیه و خرید سیم کارت های ایرانسل با مراجعه به سایت رسمی این اپراتور و از منوی فروش سیم کارت اقدام به تهیه این سیمکارت ها نمایند.  ایرانسل تعرفه‌های جدید خود را برای این افراد طبق جدول زیر اعلام کرد. 

در جدول زیر می‌توانید تعرفه مکالمه  سیم‌کارت های ایرانسل را ببینید

اعلام تعرفه‌های مکالمه و اینترنت ایرانسل در سفر حج سال 98

توجه داشته باشید مشترکان ایرانسل می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #8*1111* و یا استفاده از نرم افزار کاربردی ایرانسل من پس از فعال‌سازی رومینگ بین المللی از بسته‌های 10 مگابایت روزانه رایگان خود استفاده کنند. همچنین بسته‌های ویژه ارائه شده با شماره‌گیری کد #2*3*1111* یا از طریق نرم افزار کاربردی ایرانسل ‌من در دسترس مشترکان قرار دارند.

مشترکین می توانند طبق جدول زیر از بسته‌های اینترنتی ارائه شده در مراسم حج استفاده کنند.

اعلام تعرفه‌های مکالمه و اینترنت ایرانسل در سفر حج سال 98
مشترکان ایرانسل می‌توانند علاوه بر بهره‌گیری از تنظیمات دستی تلفن‌های همراه، برای فعال‌سازی رومینگ بین‌الملل، با شماره‌گیری کد#1*1111* از سیم‌کارت خود یا استفاده از نرم افزار کاربردی ایرانسل من سرویس رومینگ بین‌الملل خود را فعال کنند. مشترکان ایرانسل می‌توانند از نسل چهارم اینترنت همراه 4G در کشور عربستان بهره بگیرند.

همچنین این امکان برای مشترکان فراهم شده است که در صورت بروز مشکل و یا درخواست راهنمایی، با شماره‌گیری شماره  00989377110000 یا استفاده از خدمات گفت‌وگوی آنلاین با کارشناسان از طریق وبسایت ایرانسل، نرم افزار کاربردی ایرانسل من و ارسال ایمیل به نشانی الکترونیکی haj@mtnirancell.ir با مرکز پشتیبانی اختصاصی ایرانسل به صورت 24 ساعته در تماس باشند.

۱۳۹۸/۴/۲۴

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت