مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

اپراتور مجازی در ایران و سهم سیم کارت مجازی در بازار تلفن همراه

سیم کارت

سیمکارت های مجازی وارد بازار خریدسیم کارت  و فروش سیم کارت شدند .


پیش شماره سیم‌کارت مجازی و اولین شرکت ارائه دهنده خدمات اپراتور مجازی
طبق هماهنگی های صورت گرفته با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ، دومین قرارداد مربوط به سیم کارت اپراتور مجازی (MVNO) به زودی بسته شده و به بازار وارد خواهند شد. اپراتور مجازی یا MVNO از لحاظ سیم‌کارت اپراتوری مثل دیگر اپراتورهاست لذا مشترکان علاوه بر سیم کارت های معمولی ، سیم‌کارت مجازی نیز داشته باشند.
شرکت های اپراتور مجازی خدماتی نظیر دیتا و ارسال مکالمات را به صورت عمده از اپراتورهای اصلی موبایل خریداری کرده و با نام تجاری خود ، این سرویس ها را ارائه می کنند. اپراتور های مجازی که از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی مجوز فعالیت خود را دریافت کردند ، با یکی از اپراتورهای همراه اول ، ایرانسل و رایتل وارد مذاکره شده و قرارداد همکاری امضا می کنند. شرکت کیش سل پارس اولین اپراتور مجازی می باشد که با انعقاد قرارداد همکاری با رایتل ، سیم کارت های آن با پیش شماره ۰۹۹۹ از اواخر آذر ماه وارد بازار خرید سیم کارت خواهند شد.
مدیرعامل شرکت کیش سل پارس از واگذاری سیم کارت های اولین اپراتور مجازی با نام های تجاری ایران تل و سامان تل در چند روز آینده خبر داد و افزود که فاز دوم واگذاری در اسفند ماه امسال انجام خواهد شد. در حال حاضر رگولاتوری اعلام کرده که پیش شماره ۰۹۹۹ در حال حاضر مختص به اپراتور مجازی می باشد.

۱۳۹۸/۴/۳

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت