مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

رایتل در ماه رمضان بسته‌های ویژه ارائه می‌کند

سیمکارت

با آغاز ماه مبارک رمضان اپراتور رایتل نیز همچون اپراتورهای دیگر به مشترکین سیم کارت های خود خدمات جدیدی همچون اینترنت ارائه می‌کند.علاقه‌مندان به استفاده از راینوازهای منتخب مذهبی و اپلیکیشن هم‌نوا می‌توانند در ماه مبارک رمضان به صورت رایگان از این خدمات را در سایت رسمی این اپراتور در قسمت خرید سیم کارت و فروش سیم کارت های رایتل استفاده کنند. رایتل برای راحتی مشترکین سیمکارت های خود دو بسته ارائه کرده است که در ادامه به توضیح آن می پردازیم:

در بسته اول مشترکین می‌توانند با پرداخت هزار تومان 1000 مگابایت اینترنت خریداری کنند. البته هر مشترک تنها یک بار می‌تواند این بسته را بخرد و تا 14 خرداد برای استفاده از آن فرصت خواهد داشت.

رایتل در ماه رمضان بسته‌های ویژه ارائه می‌کند

در بسته دوم ارایه شده از سوی رایتل در ایام ماه مبارک رمضان، مشترکین این اپراتور می‌توانند تا 16 خرداد ماه با پرداخت 10هزار تومان به مدت یک ماه از 200 مگابایت اینترنت به صورت روزانه ( مجموعا 6 گیگابایت در دوره 31 روزه) استفاده کنند.

 

۱۳۹۸/۳/۱

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت