مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

فروش سیم کارت ،و راه های جدید کلاهبرداری

فروش سیم کارت

فروش سیمکارت از طرق کلاههبرداران روش جدید اخاذی از مردم در بازار خرید سیم کارت! مجرمان سایبری با ادعای اینکه سیمکارت با یک شماره مشابه در اختیار دارند و یا کاربر برنده سیم کارت شده است در برخی مواقع تا ده برابر قیمت واقعی سیم‌کارت  از کاربر پول دریافت کرده و در آخر شماره‌ای دیگر، غیر رند و غیر مشابه را به فرد تحویل می‌دهند.

همچنین کاربران باید هنگام انتقال سند مالکیت سیم‌کارت‌های خود، حتماً حساب کاربری شبکه‌های اجتماعی که با آن سیم‌کارت فعال شده‌اند را حذف کند،چرا که احتمال سوء استفاده از حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی توسط مشترک خرید سیمکارت وجود دارد.

بسیاری از پرونده‌های کلاهبرداری، با این مشکل روبرو می شوند که سیم‌کارت‌ در اختیار مالک اصلی نیست و افراد دیگری از آن سوء‌استفاده می‌کنند و مجرمان سایبری هم به همین دلیل به دنبال خرید سیم‌کارت بدون سند زدن هستند. این کلاهبرداران برای بالا بردن احتمال فروش سیم کارت خود با ادعا‌های واهی از جمله اینکه سیم کارت دارای ویژگی‌هایی همچون اینترنت رایگان با قابلیت دانلود چندین گیگابایت است،کاربران را به خرید تشویق می‌کنند و متقاضیان سیم کارت را فریب می‌دهند.

 

۱۳۹۹/۵/۲۵

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت