مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

همه چیز در مورد سیم کارت کودک رایتل

فروش سیم کارت

فروش سیمکارت های کودک از اپراتور رایتل در بازار عرضه و تقاضای سیم کارت آغاز شده است. به جرئت میتوان گفت که بخش جداناپذیر این روزهای زندگی انسان ها تکنولژی است، بخشی به زندگی تمام اقشار جامعه نفوذ کرده و بر آنها تاثیر گذاشته به طوری که حتی می توان تاثیرات تکنولژی را بر زندگی و بازی های کودکان به وضوح مشاهده کرد و تلفن و اینترنت به یکی از پرطرفدارترین سرگرمی ها بین کودکان بدل شده است.

از این رو رایتل پی به جایگاه این موضوع بین کودکان برده و تصمیم گرفته است که نوعی جدید از سیمکارت های خود را معرفی کند که مخصوص کودکان است با خرید سیم کارت های کودک دیگر والدین نباید نگران سرگرمی های مجازی کودکان خود باشند. با ادامه با ایتور همراه باشید.

معرفی سیم‌کارت جدید رایتل با عنوان سیم کارت کودک

با استفاده از این سیم کارت ها کودکان شما تنها امکان گشت و گذار در وب سایت هایی هستند که مخصوص کودکان است، با استفاده از این سیم کارت ها شما والدین دیگر نگران مراقبت از کودکان خود در فضای مجازی نباشید.

از این سیم کارت امکان استفاده ی نامحدود از وبسایت های کودکان که در لیست زیر معرفی شده است را دارید:
کافه رایتل: آرشیوی از انیمیشن ها و کارتون ها.
آپارات کودک: آرشیو متنوعی از انیمیشن های ایرانی و خارجی.
وبسایت نبات: وبساتی شامل داستان، بازی و سرگرمی
نرم افزار نبات . به زودی وب سایت های کودک.

۱۳۹۸/۴/۱۰

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت