مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

اپراتور همراه اول اولین ارئه دهنده خدمات تلفن همراه در کشور

خرید سیم کارت

متقاضیان می توانند با مراجعه به هر یک از دفاتر فروش سیم کارت  اقدام به خرید سیم کارت  کنند و با قرار دادن آن در تلفن همراه با اطرافیانشان ارتباط برقرار کنند. از زمان  ورود تلفن های همراه به کشورمان بیش از 20 سال می گذرد.

اولین و بزرگترین اپراتور کشور در ارائه خدمات برقراری ارتباط با تلفن های همراه و سیم کارت ، اپراتور همراه اول می باشد . این اپراتور هم اکنون بیش از 65 میلیون کاربر دارد و  1242 شهر و بیش از 70 هزار کیلومتر از جاده های ایران را تحت پوشش خود قرار داده است. همچنین داشتن سیمکارت همراه اول ارتباط رومینگ بین الملل این اپراتور نیز با 270 اپراتور در 112 کشور جهان بر قرار است.

اپراتور همراه اول برای جلب رضایت مشترکان خود اقدام به یکسان سازی تعرفه ها نمود. این کار باعث شد که محاسبه ميزان کار کرد برای مشترکين بسيار ساده شود. همراه اول دو نوع سیم کارت را به مشترکان خود ارائه می دهد ، سیم کارت های اعتباری و دائمی می باشند هزینه برقراری ارتباط و مکالمه سیم کارت دائمی این اپراتور به تلفن ثابت و یا به خط همراه اول دیگری دقیقه ای 570 ریال است. همچنین در سیم کارت اعتباری همراه اول هزینه برقراری ارتباط و مکالمه  به تلفن ثابت و یا به خط همراه اول دیگری دقیقه ای 670 ریال است.

یکی از مهم ترین مسائلی که مردم را به خرید سیم کارت های اعتباری سوق می دهد، پایین بودن قیمت سیم کارت اعتباری نسبت به سیم کارت های دائمی است.

شماره‌های همراه اول با ۰۹۱شروع می‌شود. ازمهر۱۳۹۴پیش‌شماره۰۹۹۰هم ایجاد شده‌است. اپراتور همراه اول  در دو سال پیاپی موفق به کسب رتبه نخست اپراتوری در جشنواره فاوا و در چهار سال متوالی موفق به دریافت گواهینامه ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان شده‌است.

۱۳۹۷/۳/۸

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت