مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

ایرانسل برای مودم‌های TD-LTE سیم کارت دائمی ارائه کرد

خرید سیم کارت 

سیم کارت‌های دائمی برای مودم‌های اینترنت ثابت یا TD-LTE ایرانسل ارائه شد. بنابر اعلام ایرانسل در راستای ارائه آخرین فناوری‌های روز دنیا توسط بزرگ‌ترین اپراتور دیتای کشور، فروش سیم کارت‌های دائمی برای مودم‌های اینترنت ثابت پشتیبانی کننده از نسل‌های ۴ و ۴.۵ (TD-LTE) در اختیار مشترکان قرار گرفت.

از مزایای استفاده از سیمکارت‌های دائمی برای مودم‌های TD-LTE می‌توان به تسهیل در پرداخت‌های دوره‌ای هزینه‌های مشترکان اشاره کرد.

مشترکانی که از سیم‌کارت ‌های دائمی در مودم‌های TD-LTE استفاده می‌کنند، در پایان هر دو ماه یک صورت‌حساب در نشانی پست الکترونیکی (email) خود دریافت می‌کنند و برای پرداخت این صورت‌حساب ۲۸ روز فرصت دارند.

مبلغ حد اعتبار اولیه در این سیم‌کارت‌ها ۱۰۰هزار تومان در نظر گرفته شده است. حد اعتبار اولیه در سیم‌کارت‌های دائمی مبلغی است که به صورت پیش‌فرض و بدون نیاز به پرداخت ودیعه، در حساب مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل لحاظ می‌شود، بر این اساس مشترک می‌تواند بدون نیاز به پرداخت هزینه‌ اضافه، در طول دوره تا سقف این اعتبار از حساب خود برای خرید بسته‌های اینترنت ثابت و یا به صورت مصرف آزاد استفاده کند. سیم‌کارت‌های دائمی پشتیبانی‌کننده از نسل‌های ۴ و ۴.۵ اینترنت ثابت (TD-LTE) ایرانسل با قیمت ۶۰ هزارتومان ارائه شده است.

متقاضیان خرید سیم کارت‌های دائمی برای مودم‌های TD-LTE می‌توانند از طریق فروشگاه اینترنتی ایرانسل اقدام کنند.

بسته‌های اینترنت موجود برای سیم کارت‌های دائمی TD-LTE بسته‌هایی مشابه با بسته‌های  ارائه شده برای سیم‌کارت‌های اعتباری نسل‌های ۴ و ۴.۵ ثابت (TD-LTE) است.

ایرانسل از زمان بهره‌برداری تجاری تکنولوژی نسل چهار ثابت TD-LTE در کشور تا کنون بیش از ۱۴۵ شهر را تحت پوشش قرار داده است.

۱۳۹۸/۳/۲۰

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت