مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

تبدیل سیم کارت 3G به 4G "اپراتور همراه اول"

فروش سیم کارت

طی سالهای 2013 و 2014 بود که اینترنت نسل چهارم معرفی و ملزوم به ارائه سرعت حداقل 100 مگابیت بر ثانیه در هنگام حرکت و سرعت حداقل 1 گیگابیت بر ثانیه در حالت سکون شد. چیزی نگذشت که این تکنولوژی به سرعت فراگیر شده و به ایران نیز رسید اما شرط استفاده از این تکنولوژی تعویض سیم کارت به نسل چهارم است که در ادامه به چگونگی انجام آن خواهیم پرداخت. در این قسمت به نحوه تبدیل سیمکارت نسل قدیم به نسل چهارم اینترنت همراه در اپراتور همراه اول (Usim) می پردازیم.

پس از مطمئن شدن از پشتیبانی تلفن همراه خود از نسل چهارم اینترنت همراه می توان با یکی از روش های ذیل نسبت به تعویض سیم کارت به نسل چهارم اقدام کرد:

1.سامانه پیامکی 8962 :

با ارسال کد پستی مکان مد نظر جهت دریافت سیم کارت جدید،از مرکز پستی با شما تماس خواهند گرفت و فرآیند دریافت سیم کارت (Usim) طی خواهد شد.
2.سامانه پیامکی 990009:

مشابه روش اول با ارسال کد پستی مکان مدنظر جهت دریافت سیم کارت جدید، از مرکز پستی با شما تماس خواهند گرفت و فرآیند دریافت سیم کارت (Usim) طی خواهد شد.
3.پیامک های اطلاع رسانی:

ابتدا پیامکی به منظور اطلاع رسانی خدمات شرکت به مشترکین خرید سیم کارت ارسال خواهد شد و مشترک با اعلام رضایت از استفاده از خدمات، تماسی از شرکت مبنی بر تعویض سیم کارت به نسل چهارم (Usim) دریافت خواهند کرد و فرآیند دریافت سیم کارت (Usim) طی خواهد شد.
4.مراجعه حضوری:

مشترکین محترم می توانند با مراجعه به دفاتر فروش سیم کارت همراه اول و یا امور مشترکین در سراسر کشور نسبت به دریافت سیم کارت نسل چهارم (Usim) اقدام نمایند.

طرح های تشویقی همراه اول
تمامی مشترکین دائمی و یا اعتباری که برای بار نخست اقدام به تعویض سیم کارت نسل قدیم خود به نسل چهارم اینترنت همراه می کنند مشمول دریافت هدیه 20 گیگابایت برای مشترکین دائمی و 15 گیگابایت برای مشترکین اعتباری خواهند شد.

هزینه تعویض سیم کارت به نسل چهارم در اپراتور همراه اول
دریافت رایگان سیم کارت های نسل چهارم (Usim) مشروط به پشتیبانی تلفن همراه مشترک از نسل چهارم می باشد.اما اگر تلفن همراه شما از نسل چهارم پشتیبانی نمی کند میتوانید با پرداخت 7000 تومان برای مشترکین دائمی و پرداخت 5000 تومان برای مشترکین اعتباری اقدام به تعویض سیم کارت خود و تبدیل آن به نسل چهارم نمود.

۱۳۹۸/۲/۲۸

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت